میخ و چاشنی با ارزانترین قیمت

میخ و چاشنی با ارزانترین قیمت

میخ و چاشنی سازه کاران ساخته شده از کربن استیل هستند و طبق استاندارد AISI 1060 تولید شده اند. در ادامه این صفحه قیمت میخ و چاشنی در انواع مدل ها را می توانید مشاهده کنید و با انواع و محصولات آن آشنا خواهید شد .

برای متصل کردن قطعات به سطوح بتنی از این محصول استفاده میشود، میخ چاشنی با استفاده از تفنگ میخکوب کار میکند.
میخ ها برای اینکه بتوانند از داخل تفنگ بیرون بیایند و به داخل سطح بروند نیاز به یک نیروی محرکه دارند که با استفاده از چاشنی تامین میشود. در حقیقت کار چاشنی این است که میخ ها را از داخل تفنگ شلیک نماید.  میخ با استفاده از نیروی احتراق حاصل از باروت شلیک میشود.

بی شک این ابزار از تعلقات اصلی تفنگ میخکوب به حساب می آیند و برای انجام اتصالات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. البته باید گفت استفاده از این تجهیزات محدود به چندین سال اخیر نمی شود و تاریخچه نسبتاً کهنی دارند. برای هر نوع کاربرد می توان انواع خاصی از این نوع محصولات را مورد استفاده قرار داد. اما قبل از تهیه چاشنی و میخ توصیه می شود که درباره آن ها اطلاعات کاملی را کسب کنید و این محصولات را به خوبی بشناسید. ما را همراهی کنید ‌تا شما را درباره خرید و شناخت این نوع تجهیزات بیشتر راهنمایی کنیم.

چاشنی و میخ چیست؟

این سوالی است که شاید ذهن شما را به عنوان یک خریدار درگیر خود کند‌. بر همین اساس هر یک از این تجهیزات را به صورت مختصر برای افزایش آگاهی شما در این زمینه معرفی می کنیم.

میخ تفنگ میخکوب

میخ های تفنگ میخکوبی با میخ معمولی تفاوت های بسیار زیادی دارند و تنها می توان از آن ها برای کار با تفنگ میخکوب استفاده کرد. از متریال های به خصوصی در ساخت این مدل میخ ها استفاده شده است که منجر شده استحکام آن ها چندین برابر شود. اتصالاتی که با این نوع محصولات انجام می شود معمولاً دوام بسیار زیادی دارند و می توان مقاومت و ماندگاری آن ها را تضمین کرد.

معمولاً کربن به کار برده شده در تولید میخ مورد استفاده در تفنگ میخکوبی بسیار بیشتر از نوع عادی این محصول است. این تجهیزات انواع مختلفی دارند که می‌ توان از هر یک از آن ها برای انجام اتصالات خاصی استفاده کرد. بعضی از میخ ها را می توان برای اتصالات بسیار مستحکم مانند بتن به کار برد، قبل از خرید حتما کاربرد هر کدام را مورد بررسی قرار دهید.

معرفی چاشنی تفنگ میخکوب

عملکرد این ابزار در کنار یکدیگر است که معنا پیدا می کند و باید گفت که به نوعی مکمل یکدیگر هستند. چاشنی نیروی محرکه برای خروج میخ از تفنگ مربوط را فراهم می کند و بدون وجود آن نمی توان میخ را از تفنگ خارج کرد. چاشنی ها در دو نوع نیکلی و برنجی تولید می شوند و در اختیار متقاضیان آن ها قرار می گیرند.

هر نوع این چاشنی ها با درجه کیفی های مختلفی تولید می شوند و می توان هر یک را متناسب با نیاز مدنظر خریداری کرد. معمولا برای انجام اتصالات سخت از چاشنی های بسیار قوی استفاده می شود. با این حال این محصول باید با تفنگ سازگار باشند تا بتوان از آن ها بهره لازم و کافی را برد. بر همین اساس بدون دانش نباید به صورت خودسرانه اقدام به خریداری این محصولات کاربردی کنید.

قوی ترین چاشنی میخکوب

چاشنی ها قدرت های متفاوتی دارند و برای هر کاربرد نیاز است محصولی با درجه قدرتی خاصی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. لزومی ندارد که شما حتما قوی ترین چاشنی میخکوب را خریداری کنید، زیرا ممکن است کار شما با یک چاشنی بسیار معمولی نیز صورت گیرد. استفاده از این محصولات با قدرت بسیار زیاد در بعضی سطوح نه چندان مستحکم ممکن است منجر به خسارت نیز شود. می توان به عنوان قدرتمندترین چاشنی، از رنگ بنفش نوع نیکلی با سرعت 395 متر بر ثانیه یاد کرد.

چاشنی های دیگری وجود دارند که نسبت به این نوع بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و فروش بالاتری را به خود اختصاص می دهند. از جمله این محصولات می توان به چاشنی هایی با شات های سبز، قهوه ای و زرد که در روکش های برنجی قرار دارند اشاره کرد. قبل از خرید حتماً به قدرت چاشنی میخکوب توجه ویژه کنید اگر شما دانش کافی برای انتخاب قدرت این محصولات را ندارید از افراد ماهر کمک بگیرید.

شیوه استفاده

هر نوع تجهیزاتی که تا به امروز تولید شده اند به شیوه‌ ای به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند تا بتوان بهره لازم را از آن ها برد. برای استفاده از انواع این ابزار شما یقیناً به تفنگ میخکوبی مناسب با کار خود نیاز خواهید داشت‌. به طور کلی بدون استفاده از تفنگ های مربوطه قادر نخواهید بود که از این نوع محصولات استفاده کنید. تفنگ های میخکوبی جایگزین فرآیندهای قدیمی مانند انجام اتصالات با چکش و غیره خواهد بود.

میخ و چاشنی رد هیت

رد هیت یکی از برندهای مشهور در بازار است و تولیدات آن از کیفیت بسیار بالایی به نسبت دیگر برندها برخوردار هستند. میخ های این شرکت با اندازه های مختلفی ساخته شده و در اختیار مشتریان  قرار خواهند گرفت. این نوع محصولات فقط  با چاشنی های مخصوص قابل استفاده هستند و کارایی بی شماری دارند. در صورتی که هدف شما ایجاد اتصالات بادوام و ایمن باشید باید برای هر اتصال انواع مناسب و سازگار آن ها را خریداری کنید. میخ های رد هیت اکثراً در بسته بندی های 100 عددی تولید می شوند و قادر خواهید بود  با توجه به نیاز خود تعداد مشخصی از آن ها را خریداری کنید.

میخ های این برند مطابق با استاندارد AISI 1060 ساخته می شوند و از مرغوب ترین کربن استیل در تولید آن ها استفاده خواهد شد. چاشنی های رد هیت نیروی لازم برای خروج میخ را فراهم خواهند کرد و انواع مختلفی دارند. این محصولات نیز اکثرا در بسته های 100 عددی تولید شده و به فروش می رسند. میخ و چاشنی رد هیت  در میان صنعت گرانی که با تفنگ میخکوب کار می کنند بسیار شناخته شده است. بنابراین شما می توانید با اطمینان از کیفیت این نوع محصولات آن ها را تهیه کنید.

میخ و چاشنی کناف

یکی از دلایل بسیار مهمی که سبب شده است این ابزار در کشور ما بسیار پرمتقاضی باشند و مورد استقبال قرار گیرد پیشرفت روزافزون پوشش های مدرن است. برای نصب این محصولات شما باید از ابزار های مختلفی بهره بگیرید تا دوام پوشش نصب شده را تضمین کنید. در رأس این پوشش ها کناف وجود دارد که در قسمت های مختلف یک ساختمان از جمله سقف و دیوارها نصب می شود.

میخ و چاشنی کناف به صنعتگران کمک می کند بدون نیاز به صرف انرژی زیاد اتصالات مربوطه را ایجاد کنند. استفاده از چاشنی و میخ در این صنعت بسیار ضروری است به عنوان مثال تصور کنید اگر سقف کناف به سقف اصلی به خوبی متصل نباشد منجر به نشست آن می شود. البته نمی توان از هر نوع از این تجهیزات استفاده کرد و باید نوع آن ها را به درستی انتخاب کنید.

قیمت میخ و چاشنی کناف یکی از مواردی است که مورد توجه خریداران این محصولات قرار می گیرد. البته نمی توان به طور کلی بیان کرد که هزینه خرید آن ها چقدر است، زیرا قیمت چاشنی و میخ در برهه های زمانی مختلف متفاوت خواهد بود. اساسا قیمت تهیه این نوع محصولات پرکاربرد با توجه به برند سازنده و همچنین مرکز عرضه کننده متفاوت است.

میخ و چاشنی کناف

میخ و چاشنی بتن

می توان اذعان داشت که یکی از انواع اتصالات بسیار رایج در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی اتصالات بتنی به حساب می آید. نباید از این نکته غافل شد که شما قادر نخواهید بود با هر نوع این ابزار اتصالات بتنی را ایجاد کنید زیرا جزو اتصالات بسیار سخت و مستحکم هستند. برای انجام این نوع اتصالات از میخ های بسیار باکیفیت و چاشنی های فوق العاده قوی استفاده می کنند.

میخ و چاشنی بتن اگر به صورت مناسب انتخاب و خریداری شوند اتصالاتی ایجاد خواهند کرد که دوام بسیاری دارند. البته تفنگ میخکوبی نیز باید قدرت این امر را داشته باشد تا بتوانید از آن ها بهره ببرید. این نوع محصولات با کارتریج های رنگی به خصوصی به فروش می رسند و متقاضیان باید توانایی خرید نوع مناسب را داشته باشند.

قیمت آن نیز به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که نیاز است برای خرید این محصولات از آن ها اطلاع پیدا کنید. به عنوان مثال نوسانات بازار بر روی قیمت این نوع تجهیزات تاثیر بسیار زیادی خواهند گذاشت. همچنین برند سازنده نیز می تواند قیمت خرید این نوع چاشنی و میخ ها را تعیین کند. به طور کلی این نوع محصولات اگر از مراکز اصلی خریداری شوند قیمت چندان زیادی نخواهند داشت.

میخ و چاشنی آهن

این ابزار کاربردهای متعددی در صنایع مختلف دارند و می‌ توان از آن ها به عنوان محصولات ضروری و بسیار مهم یاد کرد. برای  اتصالات فلزات به سطوح مختلف شما قادر خواهید بود از این نوع تجهیزات استفاده کنید. یکی از رایج ‌ترین کاربردهای این محصولات انجام اتصالات آهنی است. معمولاً این امر در صنایع ساختمان سازی مشاهده می شود، اما در دیگر صنعت ها نیز به وفور دیده می شود.

میخ و چاشنی آهن توسط شرکت های مختلفی در داخل و خارج از کشور تولید می شوند و از درجه های کیفی متغیری برخوردار هستند. حتما نیاز است که برند معتبر و شناخته شده ای را برای این امر انتخاب کنید تا بتوانید بهره لازم را از این محصولات ببرید. اگر شما دانش کافی برای خریداران این محصولات را ندارید از تجربیات و راهنمایی های افراد متخصص استفاده کنید.

در خرید به چه نکاتی توجه کنیم؟

نکاتی وجود دارد که باید در خرید این محصول سعی داشته باشیم به آن ها توجه ویژه کنیم که اکنون به آن ها خواهیم پرداخت. حتماً این نوع محصولات را از مراکزی خریداری کنید که به صورت تخصصی در زمینه فروش آن ها فعالیت می کنند. با توجه به وجود انواع کپی این محصول حتما از اصل بودن محصول خریداری شده مطمئن شوید. این تجهیزات را بدون واسطه خریداری کنید تا از کیفیت آن ها اطمینان خاطر بیشتری داشته باشید.

قیمت میخ و چاشنی

تعیین قیمت هر نوع برند با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی صورت خواهد گرفت. بر همین مبنا اساساً برای اطلاع از هزینه خرید این نوع تجهیزات باید ابتدا این فاکتور ها را کاملا بشناسید. برای راحتی و درک بهتر این امر می توان آن ها را به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم بندی کرد، اکنون هر یک را جداگانه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

عوامل داخلی

شرکت سازنده قطعاً مهم ترین عامل داخلی موثر در تعیین هزینه خرید انواع این محصول به حساب می‌ آید. شرکت های مختلف در سراسر جهان معمولاً با درنظر گرفتن هزینه فراهم کردن مواد اولیه و تجهیزاتی که در تولید این محصولات استفاده می کنند قیمت آن ها را تعیین خواهد کرد. در برخی مواقع مانند گران شدن قیمت مواد اولیه برندهای مختلف  تصمیم می گیرد چاشنی و میخ ها را با قیمت بیشتری عرضه کنند.

بر همین اساس شاهد افزایش قیمت این نوع محصولات در بازار خواهیم بود، همچنین نوع برند نیز می تواند در قیمت گذاری نقش داشته باشد. به عنوان مثال شرکت های معروف که برند معتبری در بازار دارند به پشتوانه نام تجاری شناخته شده خود قیمت بالاتری را برای محصولات خود در نظر می گیرند. با این حال اگر از آن ها خریداری کنید از عملکرد آن ها بیشتر مطمئن خواهید بود.

عوامل خارجی

عوامل خارجی متعدد نقش بسیار پررنگی در تعیین قیمت میخ و چاشنی تفنگ میخکوب دارند و همچنین می توان گفت دامنه آن ها نسبت به عوامل خارجی بسیار گسترده تر است. نوسانات ارزی جزو مهم ترین این عوامل محسوب می شوند که اساسا می توانند قیمت  تهیه این محصولات را چندین برابر تغییر دهند. اگر برند سازنده در داخل کشور باشد نیازی نیست که برای صادرات و واردات هزینه پرداخت شود.

اما اگر برند سازنده در خارج از کشور باشد باید برای صادرات و حمل و نقل هزینه جداگانه ای در نظر گرفت. مبلغ حمل و نقل بر روی قیمت کلی این نوع محصولات تاثیر می گذارد و آن را دستخوش تغییراتی می کند. همچنین نباید نقش مرکز عرضه کننده را در قیمت گذاری این نوع کالا ها نادیده گرفت. اگر شما مراکز اصلی فروش را انتخاب کنید قطعاً مبلغ کمتری برای خرید این محصول پرداخت خواهید کرد.

خرید میخ و چاشنی

شیوه های مختلفی وجود دارند که به شما کمک خواهند کرد از طریق آن ها بتوانید محصول مدنظر خود را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. یکی از رایج ترین این روش ها خرید آنلاین است که معمولاً توسط اشخاص مختلف بیشتر ترجیح داده می شود. شما می توانید در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به خرید آنلاین این تجهیزات را خریداری کنید. علاوه بر این امر تنوع در خرید غیر حضوری بسیار بیشتر از خرید حضوری این نوع محصولات است. قیمت های هر کالا در خرید آنلاین به صورت دقیق و روشن ذکر شده است و این امر به شما کمک می کند بتوانید به مقایسه قیمت ها بپردازید.

کاربردها

استفاده از این ابزار برای متصل کردن انواع سطوح بتنی و فلزی کاربرد دارد. پوشش هایی مانند، پوشش های ایزولاسیون، تورهای فلزی، سقف کاذب کناف، گچبرگ ، تایل گچی و…  و مهمترین کاربرد این ابزار در صنعت ساختمان سازی است. و با توجه به مناسب بودن قیمت میخ چاشنی استفاده از آنها زیاد است.

– استفاده در ساخت دیوارهای کاذب و سقف کاذب

– تولیدات انواع سیستم های برقی و مکانیکی

-متصل کردن سازه های مختلف به صفحات بتنی با استفاده از میخ چاشنی

– نصب کردن انواع ورق های فولادی

– نصب کردن پوشش های فلزی به بتن

انواع

انواع چاشنی

چاشنی نوعی پودر است که به عنوان عامل انفجاری در میخکوب از آن استفاده میشود، چاشنی را زمان هایی استفاده میکنند که قرار است از میخکوب استفاده شود. فرایند کاری چاشنی هم مانند فرایند شلیک از گلوله است و با استفاده از فرایند انفجاری عمل میکند.
چاشنی های میخکوب دارای دو نوع هستند، برنجی و نیکلی، و این چاشنی ها در نوار های پلاستیکی عرضع میشوند، نوارهای پلاستیکی ای که چاشنی در آنها قرار دارد دارای رنگ های مختلفی هستند، و رنگ های مختلف آنها نمایانگر سرعت آنها است.

انواع میخ و چاشنی توسط شرکت های مختلفی در سراسر دنیا تولید می شوند و هر کدام کارایی به خصوصی دارند. اساسا میخ های تفنگ میخکوبی در دو دسته نفوذی و رزوه شده قرار می گیرند که با یکدیگر تفاوت های خاصی دارند. میخ های نفوذی اکثراً برای ایجاد اتصالات دائمی و اتصال چوب به آهن و بتن کارایی خواهند داشت. میخ های رزو شده دارای دو قسمت یکی به صورت صاف و دیگری به صورت رزو شده هستند. چاشنی ها با توجه به نوع آن ها در نوارهای پلاستیکی به رنگ های مختلفی تولید می شوند که آن ها را معرفی می کنیم.

در روکش های برنجی رنگ:

کد گذاری رنگ                                                    سرعت

خاکستری                                                   96 متر بر ثانیه

رنگ قهوه ای                                             117 متر بر ثانیه

سبز                                                        150 متر بر ثانیه

رنگ زرد                                                 175 متر بر ثانیه

قرمز                                                      206 متر بر ثانیه

رنگ بنفش                                               230 متر بر ثانیه

در روکش های نیکل نقره ای رنگ:

کد گذاری رنگ                                                     سرعت

خاکستری                                               258 متر بر ثانیه

رنگ قهوه ای                                         285 متر بر ثانیه

سبز                                                     312 متر بر ثانیه

رنگ زرد                                             340 متر بر ثانیه

قرمز                                                   367 متر بر ثانیه

رنگ بنفش                                            395 متر بر ثانیه

انواع چاشنی

انواع میخ

میخ هم مانند چاشنی دارای انواعی است، که در ادامه آنها را بررسی میکنیم.

میخ نفوذی

این میخ برای اتصال دائمی دو سازه به هم استفاده میشود، بیشتر برای متصل کردن چوب به آهن یا بتن از آن استفاده میشود. برای متصل کردن سازه های نرم میتوان از واشرهای پلاستیکی در آنها استفاده نمود.

میخ رزوه‌شده

نوع دیگر میخ، این نوع است، این میخ ها از دوب بخش تشکیل شده اند. قسمتی از این میخ ها رزوه‌شده شده است و بخش بالای آنها صاف است.
تمام محصولات عرضه شده توسط سازه کاران دارای کیفیت بسیار عالی هستند و در بسته بندی های صدتایی عرضه میشوند.

انواع سایز چاشنی میخکوب

تفنگ های میخکوبی در مدل خودشان از انواع سایز چاشنی میخکوب برای سوراخ کاری استفاده می کنند که میخ و چاشنی با ارزانترین قیمت در گونه های خودشان متفاوت هستند به عنوان مثال تفاوت میخ و چاشنی آهن و بتن در فرایند کوبیدن میخ تنها نوع سطح میخکوبی می باشد.

حتی میخ تفنگ هم با دیگر میخ ها دارای تفاوت هایی است که همین موضوع می تواند نگه داری سطوح متصل شده با میخ چاشنی دار را حفظ نماید. انواع میخ های چاشنی در سطح های مختلف به کار می روند به عنوان مثال میخ تفنگ در سطح بتنی بسیار قوی تر از سطوح چوبی است. یکی از برندهای معروف و کاربردی در تمامی سطوح میخ چاشنی هیلتی می باشد، این برند هم اعتبار خود را از کیفیت محصول خود به دست آورده است. اگر می خواهید کیفیت اتصالات قطعات بالا باشد به خصوص در سطوح بتنی حتماً از میخ چاشنی بتن برند و اصلی استفاده کنید که کیفیت خود را قبلاً به مصرف‌کنندگان ثابت کرده است.

انواع چاشنی میخکوب در جای جای بازار به فروش می رسد اما مهم این است که شما بدانید کدام یک مناسب کار شماست. چاشنی میخکوب 18/6.8 در اسلحه های قدیمی هیلتی مورد استفاده قرار می گیرد. البته سایز استاندار چاشنی ها 11/6.8 است؛ ولی شما باید برای میخکوبی بتن نسبت به سطح، میخ تفنگ میخکوب بتن و اسلحه میخکوبی که دارید نوع چاشنی را مشخص نمایید. یکی از مزیت های چاشنی 18/6.8 این است که هیچ گونه فلز سنگین و سربی داخل چاشنی وجود ندارد. رنگ این چاشنی قرمز و مشکی می باشد که بر اساس سایز میخ میخکوب انتخاب می شود. شرکت سازه کاران در وب سایت خود میخ و چاشنی با ارزانترین قیمت اما اصل را به فروش می رساند. شما می توانید برای خرید میخ و چاشنی کناف و انواع دیگر چاشنی ها به وب سایت شرکت مراجعه نمایید.

قیمت چاشنی تفنگ

بسیاری از افراد جامعه تصور می کنند قیمت دلیل بر اصالت و کیفیت کالا می شود؛ اما این گونه نیست. قیمت چاشنی تفنگ اگر از جنس اصل باشد قطعاً بالاتر از قیمت برندهای ناشناخته بی کیفیت خواهد بود. فروشگاه هایی وجود دارند که چاشنی فروشی خود را از برندهای متفرقه تهیه می کنند و قیمتی بالا برای فروش آن ها پیشنهاد می دهند این قیمت ارائه شده در مقایسه با کیفیت محصول بسیار بالاتر می باشد.

اما اگر شما بخواهید محصولی مرغوب و اصل را تهیه کنید باید به نمایندگی رد هیت مراجعه نمایید؛ زیرا با خرید از این مرکز شما قیمت میخ و چاشنی خشابی را مناسب تر از هر فروشگاه دیگری پرداخت خواهید کرد پس همیشه کیفیت را معیار خریدهای خود قرار دهید.

انواع چاشنی های انفجاری قیمت مخصوص به خود را دارند؛ زیرا هر کدام دارای مشخصه و کارکرد متفاوتی هستند به عنوان مثال چاشنی کناف از لحاظ قیمتی دارای تفاوت بسیاری نسبت به چاشنی های دیگر است پس یادتان نرود که هنگام خرید به نوع چاشنی باروت دقت کنید؛ زیرا انتخاب اشتباه در خرید این محصولات می تواند فقط هزینه تراشی برای شما داشته باشد.

شرکت سازه کاران یکی از شرکت های تخصصی در زمینه فروش عمده میخ و چاشنی می باشد که محصولات برندهای معتبر را در فروشگاه خود به فروش می رساند. همچنین فروش ابزار میخ و چاشنی شرکت های برند را هم به عهده دارد. شما می توانید برای سفارش و خرید این محصولات به سایت شرکت مراجعه نمایید.

سخن پایانی

میخ و چاشنی برای انجام انواع اتصالات بتنی، فلزی، فولادی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند و دارای درجه قدرتی مختلفی هستند. برای هر نوع اتصال نیاز است که این محصولات را به صورت مناسب انتخاب و خریداری کنید. قیمت گذاری این محصولات با توجه به عوامل بی شماری مانند برند سازنده، کیفیت و مرکز عرضه کننده تعیین می شود.

مجموعه ما چندین سال است که در زمینه فروش انواع چاشنی و میخ فعالیت می کند و خدمات ارزنده ای را ارائه می دهد. شما با پرداخت هزینه نه چندان زیاد می توانید این تجهیزات را از ما خریداری کنید برای کسب راهنمایی بیشتر با پشتیبانی ما ارتباط بگیرید.

قوی ترین چاشنی تفنگ میخکوب کدام است؟

رنگ بنفش نوع نیکلی با سرعت 395 متر

کدام چاشنی بیشتر طرفدار دارد و مورد استفاده قرار می گیرد؟

چاشنی هایی با شات های سبز، قهوه ای و زرد که در روکش های برنجی قرار دارند.

قیمت خرید میخ و چاشنی تفنگ میخکوب چقدر است؟

قیمت این محصولات وابسته به عوامل متعددی مانند نوع، رنگ، جنس، کیفیت و غیره خواهد بود.

چگونه میخ و چاشنی را سفارش دهیم؟

می توان این محصولات را به صورت آنلاین از طریق سایت های معتبر سفارش داد.

این تجهیزات برای انجام چه نوع اتصالاتی مورد استفاده قرار می گیرند؟

این تجهیزات برای ایجاد اتصالات فلزی، بتنی، فولادی و غیره کارایی دارند.