پیچ پانل و پیچ سازه

از پیچ پانل برای متصل کردن اتصالات پانل ها به سازه ها استفاده میشود. اتصالاتی که برای نصب کردن آنها از پیچ پانل و پیچ سازه استفاده میشود، پانل هایی مانند کناف، گچ برگ، تایل گچی و.. استفاده میشود.
برای نصب هر یک از انواع پانل ها به سازه باید از پیچ مناسب همان سازه و پانل استفاده کنیم، به عنوان مثال در صورتی که قصد دارید پانل کناف را به سازه متصل نمایید باید از پیچ سازه و پیچ پانل مناسب همان سازه استفاده نمایید.
زمان هایی که از پانل های ضخیم تر استفاده میشود باید از پیچ های مقاوم تری هم استفاده شود. در وبسایت سازه کاران میتوان لیست کاملی از انواع پیچ ها با کیفیت عالی را مشاهده نمایید.
پیچ های پانل در بسته های هزارتایی به فروش میرسند و این پیچ ها محصول کشور تایوان هستند، قیمت پیچ سازه و پانل برای هر بسته است.

تقسیم بندی انواع پیچ ها

انواع پیچ ها را میتوان با استاندارد های متفاوتی در بازار پیدا کرد، پیچ از نوعی فولاد کم کربن و یا کربن متوسط ساخته شده است، و به دو نوع پیچ معمولی و پیچ پر مقاومت تقسیم بندی میشود.
پیچ های معمولی معمولا از فولاد کم کربن ساخته شده و در سازه های سبک مورد استفاده قرار میگرد.
پیچ های پر مقاومت، این نوع از فولاد با کربن متوسط ساخته شده است و برای اتصال سازه هایی که نیاز به مقاومت بالایی برای نصبشان نیاز باشد مورد استفاده قرار میگیرند. استفاده از این نوع پیچ سازه مزایای بسیار زیادی دارد و زمانی که از انها برای اتصالات استفاده میشود هیچ لغزشی بین المان ها به وجود نمی آید.

ویژگی های پیچ سازه و پیچ پانل

پیچ هایی که برای متصل کردن سازه به پانل و برعکس تولید میشوند با استفاده از روشی به نام فورج سرد تولید میشوند. روش فورج سرد به این شکل است که با استفاده از یک دستگاه مخصوص که به آن دستگاه کله زنی گفته میشود، با استفاده سمبه، شکل خام پیچ را تولید میکنند، و سپس شکل پیچ روی قطعات مفتولی که به شکل پیچ بریدده شده اند شکل میگیرد. اصلی پیچ با استفاده از دستگاهی سرمته ای شکل مورد نظر بر بر روی پیچ خام ایجاد میشود، و سپس شکل نهایی خود را پیدا میکنند.
متریال اصلی برای تولید پیچ، از نوعی فولاد نرم ساخته شده است که قابلیت عملیات حرارتی را داشته باشد.
پیچ سازه و پیچ پانل به دو شکل سر سوزنی و سر مته ای در بازار یافت میشوند، در ادامه این صفحه میتوانید لیستی از این محصولات را مشاهده نمایید. و بر اساس نیازتان اقدام به خرید محصول نمایید.

بزرگترین تولید کنندگان پیچ سازه و پیچ پانل

بزرگترین و وسیع ترین سازندگان پیچ پانل و پیچ سازه در کشور کره قرار دارند. به این دلیل که این کشور پیشرفت های زیادی در زمینه صنعت داشته است و به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان فولاد در جهان است. پس از کره محصولات پیچ و مهره آلمانی و ژاپنی هم از کیفیت بالایی برخورداراند.

محصولات پیچ سازه و پیچ پانل