قیمت میخ و چاشنی کناف

قیمت میخ و چاشنی کناف

امروزه به دلیل تنوع برندهای مختلف در بازار قیمت میخ و چاشنی کناف را نمی توان به شکل ثابتی عنوان کرد. قیمت این میخ و چاشنی برای بسیاری از افرادی که مجری سقف و دیوارهای کاذب هستند بسیار اهمیت دارد زیرا یکی از مهم ترین ابزاری است که برای نصب این سقف و دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت میخ و چاشنی کناف اگر بسیار ارزان باشد باید به آن شک کرد زیرا برندهای اصل میخ چاشنی، دارای قیمت معقولی می باشند به همین جهت زمانی که قیمت میخ و چاشنی کناف ارزان باشد باید کیفیت آن را بررسی نمایید. اگر این محصول بی کیفیت باشد قطعاً کار اجرای شما را نیز بی کیفیت خواهد کرد و چه بسا می تواند خسارات جبران ناپذیری را هم به وجود آورد. اگر مجریان کناف بخواهند قیمت میخ و چاشنی کناف برایشان مناسب تمام شود باید آن را به صورت عمده و از سایت های معتبر خریداری نمایند. یکی از این سایت ها سازه کاران می باشد این سایت در زمینه فروش میخ و چاشنی کناف و انواع دیگر میخ چاشنی سابقه ای دیرینه دارد. میخ و چاشنی انواع گوناگونی دارد که هر کدام از آن ها دارای عملکرد و قدرت خاصی هستند و کاربرد آن ها نیز با هم متفاوت است.

میخ چاشنی

میخ چاشنی در واقع جهت اتصال سازه های گوناگون در تفنگ های میخکوب مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه کار برای اکثر افراد جامعه که با میخ سروکار دارند بسیار آسان شده است زیرا استفاده از تفنگ میخکوب به جای چکش قدیمی یا دیگر ابزارهای دستی، باعث راحت کوبیده شدن میخ می شود نه تنها این راحتی شامل حال آن ها شده بلکه سرعت کارشان هم افزایش یافته است. میخ ها انواع متنوعی دارند که بسته به مدلشان در جاهای مختلفی استفاده می شوند میخ واشردار یکی از انواع میخ ها است که برای متصل کردن انواع سازه ها به کار گرفته می شود. این میخ فولادی به همراه روکش گالوانیزه ای که دارد دارای نوک تیزی می باشد و واشر آن هم به جهت جلوگیری از نفوذ بیشتر میخ در سطوح مختلف به کار گرفته می شود. میخ رزوه دار نوع دیگری از میخ ها است که دارای دو بخش که شامل، یک قسمت صاف در بالای میخ و دیگری قسمت رزوه ای در پایین میخ می باشد.

همان طور که مشاهده می کنید به دلیل تنوع میخ ها، قیمت میخ و چاشنی کناف هم به جهت استفاده گوناگون از انواع میخ، متغیر می باشد. چاشنی ها وظیفه پرتاب میخ ها را در تفنگ میخکوب به جهت انفجارشان دارند، چاشنی ها در دو مدل برنج و نیکل ساخته می شوند و هر کدام از آن ها دارای تنوع رنگ می باشند که معرف سرعت و قدرت چاشنی ها است. چاشنی ها به شکل باروتی و گازی تولید می شوند و به روی یک نوار پلاستیکی قرار می گیرند که رنگ هر پلاستیک شامل سرعت کم تا زیاد چاشنی می باشد. این محصول به رنگ های قرمز، مشکی، زرد، خاکستری و غیره تولید می شود و شما براساس پروژه ای که دارید باید بررسی نمایید که کدام یک از آن ها متناسب با کار شما است. به عنوان مثال میخ و چاشنی بتن را نمی توان به جای میخ چاشنی آهن به کار برد هر کدام در جایگاه خودشان باید مورد استفاده قرار بگیرند. در اینجا باز هم مشاهده می نمایید که قیمت میخ و چاشنی کناف به جهت تنوع چاشنی دستخوش تغییر می شود.

میخ و چاشنی بتن

میخ و چاشنی بتن بیشتر در پروژه های ساختمانی و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد البته از این میخ چاشنی برای متصل کردن ورق فولادی به تیرآهن هم استفاده می شود. میخ و چاشنی بتن از بهترین نوع کربن استیل ساخته شده است و حتی می شود از این محصول برای سوراخ کردن سطوح بتن، فولاد و فلز هم استفاده نمود. میخ و چاشنی بتن دارای برندها و کیفیت های متفاوتی است و شما برای بالا بردن کیفیت کارتان باید برندهای اصل را تهیه نمایید.

میخ و چاشنی آهن

میخ و چاشنی آهن نوع دیگر از میخ چاشنی ها است که برای اتصال و سوراخ کردن ورق های فلزی که حداکثر ضخامت آن ها 5 میلی متر است به ورق هایی که ضخامت آن ها هم حداکثر 5 میلی متر باشد مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه این میخ و چاشنی در برندهای مختلف بین 19 تا 22 میلی متر می باشد و بهترین سرعت و قدرت پرتاب برای این محصول رنگ قرمز و مشکی چاشنی آن است. کاربرد دیگر این محصول برای افرادی است که در زمینه نصب سقف کاذب و متصل کردن پلیت به بتن فعالیت دارند لذا می توانند بهترین نتیجه را از به کارگیری این میخ و چاشنی به روی سطوح کار خود مشاهده نمایند. توجه به کیفیت و اصل بودن برند موردی است که باید بسیار به آن دقت کنید زیرا برخی برندها میخشان دچار شکستگی و گیر کردن در اسلحه میخکوب می شود و در مورد چاشنی ها هم باید بگویم که برخی برندها به طور کامل عمل نمی کنند این اتفاق زمانی رخ می دهد که میخ و چاشنی دارای کیفیت پایینی باشد پس قطعاً در تلف کردن زمان شما نقش مهمی خواهند داشت. دوباره به این نکته رسیدیم که قیمت میخ و چاشنی کناف چگونه می تواند متغیر باشد.

برند اصل دارای ساخت بسیار تمیز و مقاوم به همراه مرغوب ترین آلیاژ به کار رفته در میخ و چاشنی می باشد. یکی از مسائلی که برخی افراد در آن دچار تردید می شوند به کارگیری نوع میخ و چاشنی است، شما برای رفع تردید خود می توانید با مراجعه به سایت سازه کاران و ارتباط با کارشناسان مربوطه از آن ها برای پروژه خود مشاوره بگیرید و پس از مشخص شدن نوع محصولی که باید استفاده کنید آن را خریداری نمایید.

میخ و چاشنی خشابی

میخ و چاشنی خشابی، سرعت کار را نسبت به میخ و چاشنی های دیگر افزایش می دهد این میخ به صورت 10 عددی در تفنگ میخکوب قرار می گیرد و به شکل نیمه اتوماتیک عمل میخ کوبی را انجام می دهد. این میخ دارای هیچ عاجی نیست و باید از چاشنی های مخصوص خودش استفاده نماید که آن ها هم در یک خشاب 10 عددی می باشند. میخ و چاشنی های خشابی در برندهای مختلفی تولید می شوند و بهترین کار برای استفاده از آن ها، به کار گرفتن میخ و چاشنی و حتی تفنگ میخکوب از یک برند است. از نکات مثبت این محصول می توان به نوک تیزی میخ آن و ارتجاعی بودن پلاستیک خشاب میخ اشاره نمود. از این میخ چاشنی می توانید برای نصب سقف کاذب، رانر و انواع پلیت به روی بتن استفاده نمایید.

یکی از موارد مهم در استفاده از میخ چاشنی این مطلب است که باید میخ و چاشنی با هم سازگاری داشته باشند در غیر این صورت کار شما به درستی انجام نمی شود و نمی توانید از این محصول به شکلی که می خواهید استفاده کنید. عدم توجه به این موضوع باعث کاهش عمر مفید اسلحه میخکوب و اجزای آن هم خواهد شد علی الخصوص میخ و چاشنی خشابی باید با اسلحه میخکوب سازگاری داشته باشد تا بتواند بهره وری خود را در کار نشان دهد. در اینجا باز هم با نوع دیگر میخ و چاشنی آشنا شدیم که به کارگیری این نوع محصول، بر قیمت میخ و چاشنی کناف تأثیرگذار خواهد بود. مزایای استفاده از میخ چاشنی خشابی عبارتند از: افزایش قابل توجه سرعت اجرای کارها، کاهش فشار به نیروی انسانی، قابلیت اتصال ورق فلزی به ضخامت 5 میلی متر به قطعات آهنی یا سطوح بتنی، قابلیت حمل و نقل، جابجایی راحت آن و ایمنی بیشتر نسبت به روش های قدیمی. اگر قصد خرید میخ و چاشنی خشابی را دارید می توانید آن را از سایت سازه کاران تهیه نمایید تا در صورت نیاز، لوازم جانبی که احتیاج دارید را هم در اختیارتان قرار دهند.

میخ و چاشنی رد هیت

یکی از برندهای باکیفیت که مشتریان زیادی را به طرف خودش کشانده است برند رد هیت است. رد هیت جزو اولین برندهای میخ و چاشنی است که کشور چین ساخت آن را به عهده دارد. میخ و چاشنی رد هیت مناسب برای اسلحه های میخکوب سبک است و معمولاً در اسلحه های والتی و کامرکس به کار می رود. بسته بندی این محصول هولوگرام دارد که نشان دهنده اصالت برند رد هیت است. میخ این برند از جنس فولاد و دارای نوک بسیار تیز و واشر گرد فولادی است که براساس استاندارد AISI 1060 ساخته شده است. یکی از دلایلی که باعث شده میخ و چاشنی برند رد هیت طرفداران بسیاری داشته باشد استفاده از این محصول برای، اتصال به روی سطوح بتنی است و از مزیت های آن قابلیت استفاده از چاشنی قرمز و مشکی می باشد که این رنگ از چاشنی ها دارای سرعت بیشتری نسبت به مابقی رنگ ها هستند. روش استفاده از این محصول در اسلحه های میخکوب به این صورت است که میخ و چاشنی به شکل های مختلف (تکی و خشابی) درون تفنگ میخکوب قرار می گیرند و با فشار شاسی، چاشنی مورد نظر منفجر می شود. این انفجار سبب می شود تا میخ به سطح مورد نظر شلیک شود و آن را سوراخ نماید.

بیشتر از خود چاشنی، نوع اسلحه میخکوب نیز در سرعت و قدرت پرتاب میخ مؤثر می باشد. این نکته را در زمینه انتخاب چاشنی به یاد داشته باشید که نوع رنگ و قدرت زیاد چاشنی همیشه تأثیر مثبت ندارد در جایی این گزینه مؤثر خواهد بود که در حیطه خودش به کار برده شود اگر شما انتخاب درستی نداشته باشید فقط پول خود را برای خرید محصولی خرج کرده اید که نمی توانید از آن استفاده نمایید. پس دقت در انتخاب و تعیین نوع میخ و چاشنی یکی از مهم ترین کارهایی است که قبل از خرید این محصول باید انجام دهید. سایز چاشنی های رد هیت جزو سایزهای استاندارد این محصول در اسلحه های میخکوبی تک تیر است. یکی از نکاتی که باید به آن در هنگام خرید میخ رد هیت توجه داشته باشید، اندازه گیری طول میخ رد هیت از ابتدا تا انتهای آن است که باید 35 میلی متر باشد. قیمت میخ و چاشنی کناف برند رد هیت مقرون به صرفه تر از برندهای دیگر می باشد زیرا در عین کیفیت و مقاومت بالا، قیمتی مناسب هم دارد و متناسب با بودجه تمامی افراد جامعه می باشد.

قیمت میخ و چاشنی کناف

عوامل بسیاری قیمت میخ و چاشنی کناف را تحت تأثیر خود قرار می دهد در این متن به عوامل تأثیرگذار در قیمت میخ و چاشنی کناف می پردازیم:

  • اولین عاملی که در قیمت میخ و چاشنی کناف مؤثر است نوع برند آن می باشد زیرا هر برندی از متریال گوناگونی ساخته شده است یکی کیفیت بالاتری دارد و دیگری که از برندهای متفرقه ساخته شده که دارای متریال بی کیفیتی است.
  • دومین عامل تأثیرگذار در قیمت میخ و چاشنی کناف، حجم سفارش آن می باشد. همیشه در هر بازار هنگامی که تناژ سفارشتان بالا باشد قطعاً قیمت پایین تری را می پردازید اما اگر خرده فروشی کنید صد در صد قیمت متفاوت خواهد بود.
  • سومین عامل مؤثر در قیمت میخ و چاشنی کناف، خرید با واسطه یا بدون واسطه خواهد بود زیرا شما با خرید مستقیم از سایت های معتبر قیمت پایین تری را می پردازید اما اگر از واسطه ها خریداری نمایید آن ها قیمت بالاتری را به شما خواهند گفت تا بتوانند حق واسطه گری خود را به دست آورند.
  • مورد چهارم که در قیمت میخ و چاشنی کناف مؤثر است، نوع میخ و چاشنی است زیرا هر نوع از آن ها به دلیل تفاوت ظاهری و عملکردشان دارای قیمت های گوناگونی هستند و این موضوع به راحتی روی قیمت تأثیر می گذارد.

خرید میخ و چاشنی

شما در زمان خرید میخ و چاشنی باید به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید خریدی مطمئن را تجربه نمایید:

  • اولین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید خرید از سایت های معتبر می باشد زیرا این فروشگاه ها هم قیمت پایین تری را برای شما پیشنهاد می دهند و هم در انتخاب نوع میخ و چاشنی، با استفاده از اطلاعاتی که در مورد نوع کارتان می گیرند به شما مشاوره می دهند و هم لوازم جانبی دیگری را که مورد نیازتان باشد در اختیار شما می گذارند در کنار این مسائل شما می توانید از اصل بودن و با کیفیت بودن این میخ و چاشنی و لوازمی مرتبط با آن اطمینان حاصل کنید.
  • دومین نکته در انتخاب میخ و چاشنی، سازگار بودن این دو محصول است زیرا اگر سازگاری نداشته باشد می تواند خسارات زیادی را به شما وارد نماید.
  • سومین نکته در هنگام خرید این محصولات، توجه به اصل یا فیک بودن آن ها می باشد زیرا محصولات فیک به وفور در بازار مشاهده می شود و افراد سودجو منتظر خریدارانی هستند که هیچ اطلاعاتی در زمینه میخ و چاشنی ندارند تا به راحتی می توانند محصولات بی کیفیت خود را با قیمتی بالا به آن ها ارائه دهند که شاید نه تنها به کارشان نیاید بلکه دچار زیان هم شوند.

با مطالعه این قسمت متوجه شده اید اگر گزینه اول که مرتبط با خرید از سایت های معتبر است را رعایت کنید، دیگر نگرانی برای گزینه های بعدی نخواهید داشت.

استفاده از میخ و چاشنی چه مزایایی دارد؟

یکی از مزیت های به کارگیری میخ و چاشنی، ایمنی و سرعت بیشتر در انجام اتصالات گوناگون می باشد.

میخ و چاشنی در چه مواقعی کاربرد دارد؟

این محصول بیشتر برای اتصال قسمت های مختلف دکوراسیون های داخلی و نماهای بیرونی استفاده می شود همچنین در کارگاه ها می توان برای اتصال انواع سازه ها، آن ها را به کار برد.

تنوع میخ و چاشنی به چه صورت است؟

میخ ها که دارای دو شکل واشردار و رزوه ای می باشند و چاشنی ها هم در انواع برنجی و نیکلی در رنگ های مختلف که قدرت انفجار آن ها را نمایش می دهند وجود دارند.

چگونه از اصالت و کیفیت میخ و چاشنی مطمئن شویم؟

شما با خرید از سایت های معتبر مانند سایت سازه کاران می توانید خیالی آسوده جهت اصالت و کیفیت کالای خریداری شده خود داشته باشید.

قیمت میخ و چاشنی کناف چگونه محاسبه می شود؟

قیمت میخ و چاشنی کناف بستگی به نوع میخ، نوع چاشنی، نام برند و نوع کیفیت آن دارد. به دلیل شرایط اقتصادی و نوسانات بازار قیمت میخ و چاشنی کناف متغیر می باشد البته نه فقط قیمت میخ و چاشنی کناف بلکه قیمت کل میخ چاشنی ها متغیر خواهند بود.