میخ و چاشنی ارزان

میخ و چاشنی ارزان

میخ و چاشنی ارزان دو محصول پر تقاضا هستند که در گونه ها و برندهای مختلفی روانه بازار می شوند. تنوع در برندها و انواع آن شاید برخی از افراد را سردرگم کند که کدام گونه را باید انتخاب کنند تا بتوانند از آن استفاده نمایند. نوع ایرانی آن کار چکش برای کوبیدن میخ را انجام می دهد اما با دقت، سرعت و ایمنی بالاتری عمل میخکوبی صورت می گیرد. در این نگارش قصد داریم شما را با انواع آن آشنا کنیم تا شما بتوانید با مطالعه کامل این مطلب بهترین را تشخیص دهید.

میخ چاشنی چیست؟

ما برای آشنا شدن شما اول باید به سراغ تعریف آن برویم. میخ و چاشنی دو قطعه جدانشدنی از یکدیگر می باشند که ارتباط مستقیمی با هم دارند. عملکرد این محصول به این صورت است که میخ در داخل تفنگ میخکوب قرار می گیرد و چاشنی هم بسته به نوع سطح میخکوبی تعیین می گردد و درون تفنگ در جایگاه خود گذاشته می شود، سپس با فشردن ماشه چاشنی به واسطه مواد داخلش منفجر شده و نیروی به وجود آمده در تفنگ باعث تحرک میخ به بیرون از اسلحه و پرتاب میخ به سطح مورد نظر می شود. میخ ها دارای گونه های مختلفی هستند یکی از این گونه ها میخ های نفوذی اند، این میخ ها از فولاد گالوانیزه ساخته می شوند و دارای واشر گردی هستند که وظیفه مهار کردن پرتاب میخ به سطوح مختلف را دارند همچنین بعد از شلیک میخ، این واشر می تواند جلوی فرو رفتن بیش از حد میخ را در سطح مورد نظر بگیرد‌. نوع دیگر، میخ های رزوه ای هستند که در سمت بالای میخ سطحی صاف و در سمت پایین میخ سطحی رزوه شده دارند. انتخاب نوع میخ ها بستگی به اپراتور دارد، او تشخیص می دهد که نسبت به سطحی که باید میخکوبی انجام شود کدام میخ مناسب است. چاشنی ها از جنس برنج و نیکل ساخته می شوند و دارای سرعت ها و قدرت های گوناگونی در جنس های برنجی و نیکلی هستند. چاشنی ها به روی یک نوار پلاستیکی رنگ قرار دارند که این رنگ نمایانگر قدرت و سرعت آن ها می باشد رنگ ها عبارتند از: زرد، سبز، بنفش، قرمز، خاکستری، قهوه ای و مشکی. این رنگ ها دارای سرعت متوسط و زیاد می باشند اما چاشنی قرمز پرکاربردترین چاشنی است که متقاضیان بسیاری دارد و چاشنی مشکی هم قوی ترین چاشنی میخکوب است که قادر است سطوح سخت را بشکافد و میخ را با قدرت بالایی در سطح فرو نماید. در متن زیر سرعت رنگ های چاشنی میخکوب در جنس های برنجی و نیکلی ذکر شده است:

چاشنی برنجی

رنگ قهوه ای با سرعت 385 میلی ثانیه

رنگ خاکستری با سرعت 315 میلی ثانیه

رنگ زرد با سرعت 575 میلی ثانیه

رنگ سبز با سرعت 490 میلی ثانیه

رنگ قرمز با سرعت 675 میلی ثانیه

بنفش با سرعت 755 میلی ثانیه

چاشنی نیکلی

رنگ قهوه ای با سرعت 285 میلی ثانیه

رنگ خاکستری با سرعت 258 میلی ثانیه

رنگ زرد با سرعت 340 میلی ثانیه

رنگ سبز با سرعت 312 میلی ثانیه

رنگ قرمز با سرعت 367 میلی ثانیه

بنفش با سرعت 395 میلی ثانیه

تنها نکته ای که باید به ذهن بسپارید این است که فکر نکنید قوی ترین چاشنی میخکوب کار شما را سرعت می بخشد و مناسب کار شماست، به هیچ عنوان چنین چیزی وجود ندارد زیرا اگر شما با سطح نرمی کار کنید استفاده از قوی ترین چاشنی می تواند به راحتی به آن سطح آسیب برساند و در نهایت شما مجبور به خرید دوباره چاشنی میخکوب خواهید شد. همیشه چاشنی را طبق سطح کاری که می خواهید انجام دهید تعیین نمایید و اگر باز هم جهت خرید میخ چاشنی تهران تردید داشتید می توانید با مراجعه به سایت سازه کاران از طریق تماس با کارشناسان مربوطه نگرانی خود را از بین ببرید‌.

میخ چاشنی چیست؟

انواع میخ و چاشنی

در این بخش به شرح انواع میخ و چاشنی می پردازیم :

نوع بتن

بیشتر افرادی که در صنایع ساختمان سازی به کار مشغول هستند در جعبه ابزار خود آن را دارند. این میخ و چاشنی قادر است ورقه هایی فلزی با ۵ میلی متر ضخامت را به بتن متصل نماید همچنین می تواند اتصال انواع مختلف سازه ها را در داخل ساختمان جهت طراحی دکوراسیون و حتی نمای خارجی ساختمان انجام دهد. این نکته را به یاد داشته باشید که در استفاده از این محصول برای اتصال سازه ها به بتن، باید از واشرهای فولادی استفاده کنید تا بتوانید بیشترین تأثیر را در اتصالات بگذارید و آن ها را در زمان طولانی تری حفظ نمایید. این محصول قدرتی بسیار عظیم دارد که به وسیله تفنگ میخکوب به راحتی سطوح سخت را سوراخ می کند و با دقت و سرعت عمل بالا میخکوبی را انجام می دهد اما چکشی که برای کوبیده شدن میخ در قدیم استفاده می شد کاربر باید یکی از دست های خود را برای نگه داشتن میخ و دست دیگر را برای کوبیدن چکش به آن به نگه می داشت و در حین چکش زدن، هم میخ پرتی داشت و هم چکش به صورت اتفاقی روی دست کاربر ضربه می زد و دست در کل هیچ ایمنی نداشت اما میخ کج شده را یا صاف می کردند و دوباره به درون سطح می کوبیدند و یا به طور کامل قابل اصلاح نبود و به عنوان پرتی دور انداخته می شد. اپراتور تفنگ میخکوب باید با توجه به نوع کاربرد، نوع متریال صفحات مختلف که جهت اتصال به بتن مشخص شده اند، نوع بتن و غیره این محصول را تعیین نماید. قیمت میخ و چاشنی بتن در فروشگاه های مختلف دارای تفاوت هایی می باشد شما می توانید برای تهیه این محصول، آن را از مراکز اصلی فروش که سابقه کافی برای تأیید خود دارند خریداری نمایید.

نوع آهن

به کاربر اجازه می دهد تا اتصالات آهنی، فلزی را به شکل دائمی یا موقت به آسانی انجام دهد. سایز میخ و چاشنی آهن در بازار اندازه ای بین ۱۹ تا ۲۲ میلی متر می باشد و چاشنی قرمز رنگ با ترکیب این محصول عملکرد بسیار خوبی را در کار به جای می گذارد. این محصول از جنس بسیار با کیفیتی به جهت عملکرد حساسی که دارد ساخته می شود تا بتواند مقاومت دائمی اتصالات را تضمین نماید. شما در زمان خرید باید دقت بسیار بالایی را به خرج دهید تا نوع مرغوب آن را تهیه نمایید تا باعث شود کارتان زیر سؤال نرود و از اعتبار شما کم نشود. برندهای متفرقه به گونه ای آن را تولید می کنند که میخ در حین استفاده می شکند و یا درون سیلندر گیر می کند این موضوع می تواند قطعات تفنگ میخکوب را دچار آسیب نماید و از عمر آن کم کند، پس در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشید و در هنگام خرید به کیفیت دقت نمایید نه به قیمت آن. اگر قصد تهیه میخ چاشنی حسن آباد را دارید می توانید به سایت سازه کاران سری بزنید و تنوع محصولات را از طریق وب سایت این شرکت مشاهده نمایید و پس از انتخاب محصول مورد نظرتان سفارش خود را از طریق تماس با کارشناسان فروش به اطلاع آن ها برسانید.

میخ چاشنی کناف

صنعتی که امروزه پر تقاضاتر و مقرون به صرفه تر از صنعت گچ کاری شده است، کناف کاری است. افراد به دلیل آن که کناف می تواند جلوه های ویژه ای به ساختمان بدهد همچنین به جهت دارا بودن عایق های صوتی و حرارتی از کناف کاری استقبال می کنند. کناف ها سازه هایی هستند که دوام بسیار بالایی دارند و این مقاومت را مدیون نوع کناف هستند، مجریان کناف از این محصول برای متصل کردن سازه های خود استفاده می کنند. مجریان به دلیل کار زیاد خود می توانند این محصول را به صورت عمده تهیه نمایند تا قیمت میخ و چاشنی کناف ارزان تر برایشان محاسبه شود. کناف کاران به دلیل حساس بودن اجرای کارشان باید از مصالح درجه یک استفاده نمایند تا بتوانند کار خود را تضمین کنند اما اگر مصالح نامرغوب را به کار ببرند نه کارشان تضمینی دارد و نه دوامی، کناف های نامرغوب به راحتی می توانند اتصال خود را دچار اختلال کنند و در این شرایط کارفرما مجبور می شود هزینه ای را جهت بازسازی و ایمن کردن آن پرداخت نماید، پس در خرید این محصول به کیفیت آن توجه داشته باشید. شرکت سازه کاران کلیه برندهای این محصول را با بالاترین کیفیت، از طریق وب سایت خود به فروش می رساند شما می توانید با مراجعه به این سایت محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید و از خدمات ارزنده شرکت بهره مند شوید.

میخ و چاشنی رد هیت

این محصول با برند رد هیت شناخته می شود که به دلیل اثبات کیفیت و دوام توانست جای خود را بین فروشندگان و مشتریان باز نماید. میخ و چاشنی رد هیت دارای گونه های مختلفی از آن است. قیمت میخ و چاشنی رد هیت در مقایسه با کیفیتش بسیار مناسب می باشد و اگر افراد واسطه به شما پیشنهاد قیمت پایینی را برای خرید این محصول دادند فریب آن ها را نخورید و ذهنتان را به جهت قیمت پایین پیش این افراد نگذارید زیرا محصولی که شما از واسطه ها دریافت می کنید از برندهای متفرقه ای است که نه در ساخت کیفیت دارند و نه در بسته بندی، شما حتی می توانید با نگاه کردن به بسته بندی  رد هیت اصل و فیک آن را تشخیص دهید. نوع رد هیت این محصول تنها با چاشنی مخصوص خودش به کار گرفته می شود شما باید برای استفاده از این مدل محصول، بهترین کیفیت و سازگارترین آن را انتخاب نمایید. میخ های رد هیت ساخته شده با استاندارد AISI 1060 هستند و تولید آن ها هم از بهترین کربن استیل می باشد، محصولات رد هیت دارای کیفیت بسیار بالا و قابل رقابت با برندهای دیگر است به همین جهت آن را یک برند شناخته شده می دانند.

میخ و چاشنی رد هیت

قیمت 

در تعیین قیمت فاکتورهای مهمی دخیل هستند که می توانید با بررسی آن ها در بهترین زمان ممکن، خرید خود را انجام دهید این فاکتورها در متن ذیل آورده شده است:

شرکت سازنده 

در سراسر دنیا شرکت های بسیاری هستند که میخ و جاشنی ارزان را تولید می کنند این شرکت ها اگر در خارج از ایران باشند با بالا رفتن قیمت متریال، هزینه نهایی محصولات خود را بالا می برند زیرا علاوه بر متریال هزینه های حمل و نقل ارزان به ایران را هم مد نظر قرار می دهند.

برند

زمانی که شرکتی، به نام تجاری خود اعتبار می دهد، مشخص است که هزینه زیادی را برای معرفی محصولش خرج کرده است بنابراین توانسته است کیفیت متریال خود را به رؤیت کلیه متقاضیان خود برساند. برندهای تجاری اغلب‌ قیمتی بالاتر از برندهای متفرقه ای دارند که هیچ پیشینه ای برای ارائه دادن ندارند‌ پس باید جنسی را خریداری نمایید که از لحاظ کیفیتی در جایگاه ویژه ای قرار داشته باشد.

 نوسانات ارزی

این عامل به صورت گستره می تواند به محصولاتی که در خارج از ایران تولید می شوند تأثیر بگذارد، تا جایی که نوسانات ارزی می توانند قیمت محصول را چند برابر نمایند.

مراکز عرضه کننده 

اگر می خواهید محصول مطمئن را خریداری نمایید باید به سراغ مراکز عرضه کننده آن بروید زیرا افراد واسطه تنها باعث افزایش مبلغ می شوند اما مراکز عرضه کننده نه تنها محصولی مرغوب را به شما تحویل می دهند بلکه می توانید با خرید از آن ها از خدمات ارزنده این مراکز هم بهره مند شوید‌.

۱. میخ و چاشنی چیست؟

دو قطعه جدایی ناپذیر تفنگ میخکوب می باشند زیرا بدون هم نمی توانند عمل میخکوبی را انجام دهند. این محصولات درون تفنگ میخکوب قرار می گیرند و با فشردن ماشه مواد درون چاشنی منفجر شده و در نهایت میخ به سمت سطح مورد نظر حرکت خواهد کرد‌.

۲. عوامل مؤثر در قدرت این محصول چیست؟

بهترین نوع آن دارای قدرت خاصی هستند که می توانند در کنار همدیگر سطوح سخت را به راحتی میخکوبی نمایند، نوع آن ها براساس کار و سطح آن مشخص می شوند اما قوی ترین چاشنی ها به رنگ مشکی می باشند که به راحتی می توانند با یک تفنگ میخکوب قدرتمند سطوح فولادی، فلزی و بتنی را میخکوبی نمایند.

۳. انواع این محصول را باید از کجا تهیه کرد؟

گونه های ارزان همان طور که در بخش بالا به آن اشاره شد به جهت حساسیت هایی که در عملکرد و کارایی خود دارند باید از فروشگاه های معتبر خریداری شوند تا اپراتورها بتوانند مقاومت سازه های موقت و دائم خود را تضمین نمایند،یادتان باشد که خرید از افراد متفرقه تنها برای شما ضرر خواهد داشت و حتی از اعتبارتان هم کم خواهد کرد.

۴. چه مزیتی برای افرادی که این محصول ارزان را از مراکز اصلی تهیه می کنند وجود دارد؟

خریدارانی که این محصول را از مراکز عرضه کننده آن مانند سازه کاران تهیه می نمایند به راحتی می توانند محصولی باکیفیت و مرغوب را با قیمتی مناسب دریافت کنند زیرا برای تهیه آن مستقیماً به شرکت مراجعه کردند و با حذف واسطه ها باعث کاهش قیمت محصول شده اند.

۵‌. قیمت میخ و چاشنی ارزان به چه پارامترهایی وابسته است؟

اگر بخواهیم عوامل تعیین کننده قیمت این محصول را به صورت خلاصه بیان کنیم می توان به شرکت سازنده آن، برند، مراکز عرضه کننده، نوسانات ارزی و غیره اشاره نمود‌.