میخ و چاشنی 3.2 بتن

فروش میخ و چاشنی

برای متصل کردن قطعات به سطوح بتی از میخ و چاشنی استفاده میشود، میخ چاشنی با استفاده از تفنگ میخکوب کار میکند.

میخ ها برای اینکه بتوانند از داخل تفنگ بیرون بیایند و به داخل سطح بروند نیاز به یک نیروی محرکه دارند که با استفاده از چاشنی تامین میشود. در حقیقت کار چاشنی این است که میخ ها را از داخل تفنگ شلیک نماید.  میخ با استفاده از نیروی احتراق حاصل از باروت شلیک میشود.

کاربردهای میخ و چاشنی

استفاده از میخ و چاشنی برای متصل کردن انواع سطوح بتنی و فلزی کاربرد دارد. پوشش هایی مانند، پوشش های ایزولاسیون، تورهای فلزی، سقف کاذب کناف، گچبرگ ، تایل گچی و…  و مهمترین کابرد میخ و چاشنی در صنعت ساختمان سازی است. و با توجه به مناسب بودن قیمت میخ چاشنی استفاده از آنها زیاد است.

  •  استفاده در ساخت دیوارهای کاذب و سقف کاذب
  •  تولیدات انواع سیستم های برقی و مکانیکی
  • متصل کردن سازه های مختلف به صفحات بتنی با استفاده از میخ چاشنی
  •  نصب کردن انواع ورق های فولادی
  •  نصب کردن پوشش های فلزی به بتن

انواع میخ و چاشنی

انواع چاشنی

چاشنی نوعی پودر است که به عنوان عامل انفجاری در میخکوب از آن استفاده میشود، چاشنی را زمان هایی استفاده میکنند که قرار است از میخکوب استفاده شود. فرایند کاری چاشنی هم مانند فرایند شلیک از گلوله است و با استفاده از فرایند انفجاری عمل میکند.

چاشنی های میخکوب دارای دو نوع هستند، برنجی و نیکلی، و این چاشنی ها در نوار های پلاستیکی عرضع میشوند، نوارهای پلاستیکی ای که چاشنی در آنها قرار دارد دارای رنگ های مختلفی هستند، و رنگ های مختلف آنها نمایانگر سرعت آنها است.

انواع میخ

میخ هم مانند چاشنی دارای انواعی است، که در ادامه آنها را بررسی میکنیم.

میخ نفوذی

این میخ برای اتصال دائمی دو سازه به هم استفاده میشود، بیشتر برای متصل کردن چوب به آهن یا بتن از آن استفاده میشود. برای متصل کردن سازه های نرم میتوان از واشرهای پلاستیکی در آنها استفاده نمود.

میخ رزوه‌شده

نوع دیگر میخ، این نوع است، این میخ ها از دوب بخش تشکیل شده اند. قسمتی از این میخ ها رزوه‌شده شده است و بخش بالای آنها صاف است.

تمام میخ و چاشنی های عرضه شده توسط سازه کاران دارای کیفیت بسیار عالی هستند و در بسته بندی های صدتایی عرضه میشوند.

قیمت میخ و چاشنی

میخ چاشنی های سازه کاران ساخته شده از کربن استیل هستند و طبق استاندارد AISI 1060 تولید شده اند. در ادامه این صفحه قیمت میخ و چاشنی در انواع مدل ها موجود است.