انواع سایز چاشنی میخکوب

انواع سایز چاشنی میخکوب

تفنگ به واسطه انواع سایز چاشنی میخکوب، میخ را به سطوح مختلف شلیک می کند، چاشنی ها در انواع مختلفی از رنگ ها، قدرت و سرعت خاصی را ارائه می دهند و شما موظف هستید تا نسبت به کاری که قرار است انجام دهید نوع کاربردی آن را انتخاب نمایید. در خرید چاشنی میخکوب شما این نکته را مد نظر داشته باشید که باید تفنگ میخکوب با میخ و انواع سایز چاشنی میخکوب سازگار باشند تا شما بتوانید بهره لازم را از آن ها ببرید. این متن به منظور آشنایی بیشتر شما با انواع سایز چاشنی میخکوب تهیه شده است پس لطفاً با ما همراه باشید.

دستگاه میخ چاشنی

تفنگ میخکوب یکی از ابزارهای پرکاربرد و مهم در صنایع ساختمان سازی به شمار می رود زیرا با استفاده از انواع سایز چاشنی میخکوب سبب افزایش سرعت کار و مستحکم بودن اتصالات مختلف می شود. تفنگ میخکوب دارای انواع مختلفی است که می توان در اینجا آن ها را به طور خلاصه شرح داد، گونه های تفنگ میخ و چاشنی از لحاظ منبع تغذیه به چند دسته تقسیم می شوند:

تفنگ میخکوب برقی

این دستگاه میخ چاشنی نسبت به گونه های دیگر دارای آلودگی صوتی کمتری می باشد، قدرت این تفنگ نسبت به دیگر دستگاه ها کمتر است به همین جهت قیمت پایین تری هم دارد اما یکی از مزیت های مهم میخکوب برقی استفاده از آن در کارهای کوچک تر به دلیل داشتن وزن سبک آن می باشد.

تفنگ میخکوب گازی

این تفنگ میخ و چاشنی از گازی که می سوزد انرژی خود را دریافت می نماید اما برای استفاده از این تفنگ باید احتیاط زیادی صورت بگیرد زیرا این گازها قابلیت اشتعال دارند.

تفنگ میخکوب بادی

این مدل از تفنگ میخکوب با استفاده از انواع سایز چاشنی میخکوب جزو رایج ترین های این حیطه به شمار می رود. این دستگاه با فشار هوا کار خود را انجام می دهد به همین دلیل از قدرت بیشتری نسبت به مدل های دیگر برخوردار است، قیمت تفنگ میخکوب بادی با توجه به قدرت و کیفیتش دارای قیمت مناسبی نسبت به دیگر تفنگ ها می باشد.

تفنگ میخکوب شارژی

این تفنگ میخ و چاشنی نیازی به کمپرسور هوا و نیروی برق ندارد و کار خود را با استفاده از باتری انجام می دهد. این میخکوب ها به دلیل نداشتن سیم برق و یا کمپرسور برای مکان هایی که دسترسی به آن ها محدود است بسیار مناسب خواهند بود.

شرکت سازه کاران یکی از فروشگاه های اصلی و معتبر فروش انواع سایز چاشنی میخکوب می باشد که شما می توانید از طریق مراجعه به سایت این شرکت از کلیه محصولات آن دیدن فرمایید و بعد از انتخاب ابزار مورد نظر سفارش خود را ثبت نمایید.

 تا اینجا با انواع تفنگ میخکوب آشنایی بیشتری پیدا کردید حال نکات مهم را برای خرید این دستگاه میخ چاشنی ذکر می کنیم تا شما بتوانید بهترین دستگاه را انتخاب کرده و با استفاده از انواع سایز چاشنی مقاوم ترین اتصالات را داشته باشید:

نوع کاربری

 مهم ترین نکته ای که باید قبل از خرید آن را مدنظر قرار دهید این است که ابتدا از خود بپرسید این ابزار را برای چه کاری و چه حجم از کار لازم دارید، بعد از مشخص شدن جواب قادر خواهید بود تا بهترین نوع آن را متناسب با کار خود انتخاب نمایید.

سایز و وزن

سایز و وزن دستگاه میخ چاشنی نکته دیگری است که باید به آن اهمیت داده شود زیرا تفنگ های میخکوب از لحاظ اندازه و وزن دارای تفاوت هایی می باشند. این نکته به جهتی دارای اهمیت بسیاری است که تفنگ ها به صورت دستی استفاده می شوند و میزان راحتی کاربر در زمان استفاده از آن بسیار حائز اهمیت می باشد. شرایطی به وجود می آید که تایم کاری کاربر طولانی تر می شود پس باید تفنگی انتخاب شود که باعث اذیت و آزار دست نشود تا بتواند ساعت ها از تفنگ میخکوب استفاده نماید.

سرعت

 سرعت عملکرد میخکوب نکته دیگری است که باید آن را بررسی نمایید این به معنای تعداد میخ ها و سرعت پرتاب آن ها در دقیقه می باشد که اگر این سرعت زیاد باشد زمان کار کمتر خواهد بود اما باید به یاد داشته باشید که به جهت سرعت بالای تفنگ مهارت و دقت هم در زمان استفاده از آن باید افزایش یابد. یکی از تفنگ هایی که با استفاده از انواع سایز میخکوب با سرعت بالایی کار را انجام می دهند تفنگ میخکوب بادی است زیرا این دستگاه دارای قدرت موتور بیشتری است.

قدرت

قدرت تفنگ میخکوب در روند کار بسیار مهم است همان طور که اشاره کردیم قدرت تفنگ میخکوب بادی از دیگر دستگاه ها بیشتر است اما نکته مهم تر، این مطلب است که شما باید برحسب نیاز خود نوع تفنگ را مشتخص نمایید اگر حجم کار شما کم است باید از مدل های دیگر این دستگاه ها استفاده نمایید.

ظرفیت و نوع خشاب

تفنگ های میخکوب از لحاظ محفظه نگه دارنده به دو نوع مخزن حلقه ای و مخزن ردیفی تقسیم می شوند که هر یک دارای ظرفیت معینی از میخ ها هستند، شما می توانید بعد از بررسی حجم کار و نیازتان به تعداد میخ های مورد استفاده برای خرید دستگاه میخ چاشنی مورد نظر اقدام نمایید.

ضامن ایمنی

این نکته مهم ترین قسمت ایمنی کار می باشد، درست است که میخکوب ها با استفاده از انواع سایز چاشنی میخکوب اتصالات را با قدرت و سرعت خاصی انجام می دهند اما اگر این اتفاق روی سطح نباشد و تفنگ به دلیل حواس پرتی به طرف شخصی قرار گرفته شود قطعاً باعث ایجاد آسیب های جدی خواهد شد و شما برای جلوگیری از این اتفاق باید ایمن ترین ضامن را انتخاب نمایید. ضامن ها دارای دو مدل تماسی و ترتیبی هستند که مدل ترتیبی آن بسیار ایمن تر از مدل تماسی است، هدف اصلی ضامن ترتیبی میخکوب این است که در زمان عدم استفاده از دستگاه اگر میخکوب به طور تصادفی به سطحی برخورد کند میخ آزادانه شلیک نمی شود.

شما می توانید برای خرید تفنگ میخ و چاشنی به سایت سازه کاران مراجعه نمایید و اگر در انتخاب خود تردید داشته باشید و خواستید از قیمت تفنگ میخکوب آگاهی داشته باشید، کارشناسان این شرکت پذیرای شما عزیزان هستند تا بتوانند شما را برای خریدی درست راهنمایی نمایند و همچنین قیمت استعلام شده را به اطلاعتان برسانند.

قوی ترین چاشنی میخکوب

چاشنی ها یکی از مهم ترین ابزارها برای پرتاب میخ از درون تفنگ میخکوب می باشند، آن ها دارای مواد منفجره ای هستند که با چکاندن ماشه تفنگ و انفجار انواع سایز چاشنی میخکوب، با ایجاد نیروی احتراق میخ را مورد هدف قرار می دهند و آن را از لوله تفنگ به بیرون پرتاپ می نمایند. چاشنی ها باعث ایجاد نیروی محرکه در تفنگ می شوند و با قدرت و سرعتی که دارند میخ را در سطح فرو می برند. کاربران باید برای کاربردهای مختلف، انواع سایز چاشنی میخکوب و انواع میخ ها را تهیه نمایند. قدرت چاشنی میخکوب  به واسطه برچسب هایی رنگی توسط شرکت های سازنده چاشنی ها معرفی می شود که هر برچسب قدرت چاشنی ها را به نمایش می گذارد، قدرت ها تعیین کننده این موضوع هستند که میخ ها با چه سرعت و قدرتی از تفنگ به بیرون شلیک می شوند. انواع سایز چاشنی میخکوب در جنس های مختلفی مانند برنج و نیکل تولید می شود که عرضه آن ها به صورت نوارهای پلاستیکی رنگی است. این نوارها نشان دهنده قدرت چاشنی میخکوب هستند و در اصل دارای یک نوع پودر در درون خود می باشند که عامل انفجار چاشنی ها به شمار می رود، شما برای استفاده از انواع سایز چاشنی میخکوب باید تفنگ میخکوب و میخی مناسب را داشته باشید. این تفنگ ها شبیه تفنگ های نظامی کار می کنند و فرایند پرتاب میخ همانند شلیک گلوله است اما زمانی که انواع سایز چاشنی میخکوب با دستگاه سازگاری نداشته باشد به راحتی می تواند تفنگ را خراب کند همچنین استفاده از انواع سایز چاشنی میخکوب نامناسب موجب کاهش عمر مفید تفنگ می شود پس در خرید آن ها دقت کنید تا همه با هم سازگار باشند. همان طور که اشاره کردیم چاشنی ها دارای رنگ بندی و سرعت های گوناگونی هستند متن زیر به صورت خلاصه معرفی کننده قوی ترین چاشنی میخکوب در جنس برنجی می باشد:

چاشنی برنجی خاکستری با سرعت 315

چاشنی برنجی قهوه ای با سرعت 385

چاشنی برنجی سبز با سرعت 490

چاشنی برنجی زرد با سرعت 575

چاشنی برنجی قرمز با سرعت 675

چاشنی برنجی بنفش با سرعت 755

تا اینجای متن با قوی ترین چاشنی میخکوب برنجی آشنا شدید حال به جهت انتخاب استفاده از انواع سایز چاشنی میخکوب به سراغ رنگ و سرعت چاشنی نیکلی می رویم، چاشنی های نیکلی هم در دسته های مختلفی قرار می گیرند شما باید چاشنی ها را بشناسید تا بتوانید متناسب به کارتان آن ها را انتخاب نمایید به همین منظور چاشنی های نیکلی را هم مورد بررسی قرار دادیم:

چاشنی نیکلی خاکستری با سرعت 258

چاشنی نیکلی قهوه ای با سرعت 285

چاشنی نیکلی سبز با سرعت 312

چاشنی نیکلی زرد با سرعت 340

چاشنی نیکلی قرمز با سرعت 367

چاشنی نیکلی بنفش با سرعت 395

قوی ترین چاشنی میخکوب

کاربردهای چاشنی میخکوب

حال می توانید برای استفاده از انواع سایز چاشنی میخکوب بهترین چاشنی را نسبت به پروژه خود انتخاب نمایید ما قصد داریم تا به راهنمایی بیشتر شما برای انتخاب درست با ذکر کاربردهای قوی ترین چاشنی میخکوب بپردازیم.

اتصال بتنی

هنگامی که اسم قوی ترین چاشنی میخکوب شنیده می شود به جهت قدرتی که دارد اتصالات بتنی در ذهن ها به تصویر کشیده می شود زیرا این نوع اتصال ها دشوار هستند و به آسانی ایجاد نمی شوند پس شما نیاز دارید تا از قوی ترین چاشنی میخکوب برای این اتصالات بهره مند شوید. اتصالات بتنی اکثراً در ساخت و ساز کاربرد دارند و جزو مهم ترین اتصالات ساختمان سازی به حساب می آیند کاربر نمی تواند برای این اتصالات از میخ چاشنی کناف استفاده نماید زیرا قدرت آن را ندارد که سطح بتن را سوراخ کند به همین دلیل به جهت اتصال از چاشنی میخکوب برای تفنگ بادی استفاده می شود، بهره مندی از انواع سایز چاشنی میخکوب جهت اتصالات بتنی با میخ چاشنی سایز 32 انجام می شود.

اتصالات سقف کاذب

در سال های اخیر شاهد این موضوع بوده ایم که پوشش های کاذب بسیار مورد حمایت نسبت به پوشش های گچی دائمی قرار گرفته اند این کناف ها اغلب به جهت بازسازی ساختمان صورت می گیرند. برای ایجاد اتصالات سقف های کاذب کناف از میخ چاشنی میخکوب 22 با سایز استاندارد چاشنی میخکوب 6.8*18 استفاده می شود تا اتصالات دوام زیادی داشته باشند.

اتصالات آهن

میخ چاشنی آهن به جهت متصل کردن ورقه های آهنی، فلزی و فولادی که ضخامت 5 میلی متری دارند به ورقه هایی با ضخامت 5 میلی متر به کار گرفته می شوند. قیمت میخ چاشنی آهن در هر فروشگاه متفاوت است و این امر به جهت ساخت این محصول توسط شرکت های مختلف می باشد.

قیمت چاشنی تفنگ میخکوب

فاکتورهای بی شماری در تعیین قیمت چاشنی تفنگ میخکوب تأثیرگذار می باشند که جهت خرید و استفاده از انواع سایز چاشنی میخکوب، باید از قبل آگاهی در رابطه با این فاکتورها داشته باشید. در اینجا به ذکر موارد مهمی از این فاکتورها پرداخته ایم:

شرکت سازنده

شرکت های بی شماری در دنیا وجود دارند که در زمینه انواع سایز چاشنی میخکوب فعالیت می کنند و هر کدام از مواد و متریال های گوناگونی جهت تولید قوی ترین چاشنی میخکوب استفاده می کنند همچنین فناوری ساخت این محصولات در هر شرکت متفاوت می باشد. به دلیل موارد ذکر شده و تنوع در متریال هر شرکت تولید کننده، قیمت چاشنی تفنگ میخکوب متفاوت خواهد بود ناگفته نماند اگر شما بخواهید از واسطه ها خرید خود را انجام دهید بالا بودن قیمت چاشنی میخکوب بتن دلیل بر کیفیت چاشنی نخواهد بود و دلیلش سود واسطه ها می باشد. خرید اینترنتی امروزه در صرفه جویی زمان افراد بسیار مؤثر است شما می توانید برای اطمینان از اصالت کالا و کیفیت آن، این محصول را به شکل اینترنتی از سایت سازه کاران و یا با تماس از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان به اطلاع آن ها برسانید.

کشور سازنده

کشورهای مختلفی انواع سایز چاشنی میخکوب را وارد بازار می نمایند برخی از آن ها نسبت به ایران دارای فاصله دورتری هستند و باید برای واردات هزینه زیادتری را صرف کنند همین امر موجب می شود تا قیمت چاشنی تفنگ هیلتی نسبت به دیگر محصولات بیشتر شود.

بسته بندی

فاکتور دیگر در تعیین قیمت انواع سایز چاشنی میخکوب مدل بسته بندی می باشد زیرا این محصولات در بسته بندی ها و خشاب های گوناگون در سایز های مختلفی وارد بازار می شوند. در برخی از این بسته بندی ها تعداد محصولات بیشتر است به همین منظور دارای قیمت بیشتری هم می باشد، ناگفته نماند که هر شرکت سازنده دارای بسته بندی خاص خودش است.

مراکز فروش

یکی دیگر از موارد تأثیرگذار در تعیین قیمت چاشنی میخکوب، مراکز فروش اصلی و فیک هستند، مراکز فروش اصلی علاوه بر خدماتی که برای تحویل دارند دارای قیمت مناسب تر نسبت به مراکز فروش فیک یا غیر مستقیم هستند به همین جهت توصیه می شود این محصولات را از مراکز فروش اصلی خریداری نمایید.

سازه کاران یکی از مراکز فروش اصلی است که سال ها در زمینه فروش این محصولات فعالیت داشته است شما می توانید برای خرید چاشنی میخکوب از سایت این شرکت اقدام نمایید. شما با خرید از این شرکت دیگر نگرانی از جهت کیفیت و قیمت این محصول نخواهید داشت.

وظیفه اصلی چاشنی چیست؟

درون چاشنی پودری است که با چکاندن ماشه منفجر شده و نیروی محرکه آن، حرکت و پرتاب میخ از درون تفنگ به سطح مورد نظر را در پی دارد. البته قدرت و سرعت چاشنی ها در تفنگ میخکوب در زمان شلیک میخ بسیار مؤثر می باشد.

دستگاه میخ چاشنی چه کاری انجام می دهد؟

تفنگ میخ و چاشنی از طریق جاهای تعبیه شده جهت قرار گرفتن میخ و چاشنی قادر است بعد از جای گذاری آن ها میخ را به سطح شلیک نماید. این دستگاه دارای انواع مختلفی اعم از گازی، شارژی، برقی و بادی می باشد که هر یک دارای مزایای خاص و عملکرد متفاوتی هستند.

بهترین دستگاه میخ چاشنی از نظر قدرت کدام است؟

دستگاه های میخکوب دارای ویژگی های خاصی هستند اما از نظر قدرت تفنگ میخکوب بادی در صدر قرار دارد و این قدرت به دلیل گرفتن انرژی از کمپرسور هوا می باشد، یادتان نرود که برای استفاده از دستگاه میخکوب بادی دقت و احتیاط بیشتری را خرج دهید زیرا قدرت بیشتر نیازمند مهارت بیشتر است.

نکات مهم در خرید تفنگ میخکوب چیست؟

 نکات بسیار زیادی در خرید تفنگ میخکوب وجود دارند تا شما بتوانید با دقت بیشتر تفنگی را انتخاب نمایید که مناسب کارکرد شما باشد اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه این فاکتورها را بیان کنیم می توانیم به نوع کاربرد، قدرت تفنگ میخکوب، کیفیت تفنگ میخکوب، سایز و وزن تفنگ میخکوب، نوع ضامن ایمنی تفنگ میخکوب و سرعت تفنگ میخکوب اشاره کنیم.

عوامل مهم در تعیین قیمت قوی ترین چاشنی میخکوب چیست؟

پارامترهای بی شماری در قیمت گذاری این محصول وجود دارد که هر یک از آن ها به راحتی می توانند در تعیین قیمت چاشنی تأثیر بسزایی داشته باشند، اگر بخواهیم به طور خلاصه این پارامترها را ذکر کنیم می توان به کشور سازنده چاشنی میخکوب، شرکت سازنده چاشنی میخکوب، نوع بسته بندی چاشنی میخکوب و مراکز فروش چاشنی میخکوب اشاره کرد.