میخکوب چاشنی خور ارزان

یکی از ابزارهای جدیدی که جایگزین ابزارهای سنتی دستی شده است میخکوب چاشنی خور ارزان می باشد. این میخکوب ها به جهت داشتن یکسری ویژگی های ارزشمند توانسته اند جایگاه خوبی را بین فروشندگان و مصرف کنندگان خود پیدا نمایند، یکی از این ویژگی ها اجرای سریع نیازهای کاربران می باشد. میخکوب چاشنی خور ارزان در برندهای مختلفی تولید و روانه بازار می شود ما در این نگارش قصد داریم اطلاعات بیشتری در مورد این تفنگ میخکوب ارائه دهیم تا شما بتوانید در هنگام خرید، انتخاب درست و آگاهانه ای را داشته باشید. چنانچه با ما همراه باشید متوجه خواهید شد که میخکوب و کارایی آن چیست و چه نکاتی باید در زمان خرید مد نظر قرار گرفته شود.

میخکوب چیست؟

این تفنگ به وسیله میخ و چاشنی قادر است تمامی سطوح فلزی و بتونی را به هم متصل نماید همچنین می تواند استحکام اتصالات را تضمین کند. میخ و چاشنی در انواع مختلفی عرضه می شوند که هر کدام عملکردهای خاص خود را دارند. نکته مهمی که در مورد میخ و چاشنی وجود دارد کاربردهای بسیار آن در صنایع ساختمان سازی می باشد. میخکوب چاشنی خور ارزان قادر است کلیه نیازهای کارگاه های ساختمانی و عمرانی را برطرف نماید زیرا بهترین گزینه استفاده از این میخکوب می باشد که می تواند در زمانی کوتاه اتصال انواع قطعات به سطوح بتنی را انجام دهد. تفنگ میخکوب به وسیله میخ چاشنی دار کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد و برای شلیک انواع میخ های درون تفنگ، باید از چاشنی ها استفاده کرد.

 میخکوب گونه های مختلفی دارد که می توان به تفنگ میخکوب شارژی، بادی و برقی اشاره نمود. هر کدام از این تفنگ ها دارای ویژگی هایی هستند که کاربر طبق این مشخصه ها آن را برای پروژه خود بر می گزیند. تفنگ شارژی با استفاده از باتری تغذیه می شود و برای محیط هایی که کاربر دسترسی محدودی دارد مناسب است. تفنگ میخکوب برقی به وسیله سیم به برق وصل شده و از نیروی برق تغذیه می کند سروصدای این تفنگ نسبت به تفنگ بادی بسیار کمتر است و به راحتی می شود در یک محیط کوچک به دور از نگرانی این که سرو صدا باعث آذیت دیگران می شود از آن استفاده نمود. تفنگ میخکوب بادی نیروی تغذیه خود را از کمپرسور هوا به واسطه یک شلنگ می گیرد. این دستگاه بسیار قدرتمند است و میخ را با قدرت بی نظیری به داخل سطح فرو می برد.

سازه کاران یکی از مراکز معتبر فروش انواع تفنگ های میخکوب می باشد که با سال ها تخصص و تجربه توانسته است محصولات اصل و مرغوب را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و همین روش رضایت مشتریان خود را کسب نموده است.

انواع میخکوب چاشنی خور ارزان

میخکوب ها در دنیا با عنوان های مختلفی و همچنین در شرکت های گوناگونی تولید و وارد بازار می شوند. هر یک از شرکت های تولید کننده با به کارگیری متریال های مختلفی میخکوب ها را می سازند پس به عنوان مثال قیمت میخکوب چاشنی خور رونیکس می تواند با برندهای متفرقه به جهت متریال مرغوب بالاتر باشد همچنین این میخکوب از کیفیت بالاتری هم برخوردار است. در اینجا به شرح انواع میخکوب چاشنی خور ارزان می پردازیم:

تفنگ میخکوب چاشنی خور هیلتی

این مدل از میخکوب ساخته شرکت هیلتی آلمان است که یک محصول منحصر به فرد با مقاومت بسیار بالایی را تولید کرده است. میخکوب چاشنی خور ارزان هیلتی بسیار هوشمند می باشد و می تواند میخ را به سطوح و قطعات مختلفی متصل نماید، شما با استفاده از این میخکوب قادر خواهید بود هر چه میخ برای کوبیدن در طول روز نیاز دارید بدون کوچک ترین خطایی به سطح مورد نظر بکوبید. میخکوب ها دارای تنوع بالایی هستند و می توان از آن ها به دلیل ویژگی هایی که دارند در کارهای سبک و سنگین ساختمانی استفاده نمود. از مشخصات تفنگ میخکوب چاشنی خور هیلتی می توان به حفاظت در مقابل خوردگی، کیفیت بالای ساخت، گزینه ای عالی برای سطح های فولادی و عدم نیاز به باتری و برق جهت شلیک میخ اشاره نمود. از کاربردهای تفنگ میخکوب چاشنی خور هیلتی می توان به چسباندن وسیله های برقی سبک، نصب کرن جعبه های اتصال و تابلوها، بست مکانیکی سبک، نصب انواع تورهای فلزی، اتصال های دائم و موقت و همچنین نصب انواع ورقه های فلزی و زائده های برشی در سقف های کامپوزیت و عرشه فولادی اشاره کرد. نحوه استفاده تفنگ میخکوب چاشنی خور هیلتی به این صورت است که باید مطمئن شوید در لوله تفنگ میخی وجود ندارد سپس میخ چاشنی دار را درون تفنگ قرار داده و میخکوب را به جهت داخل رفتن ضامن به روی دیوار بگذارید و آن وقت ماشه را فشار دهید. نکته هایی که قبل از استفاده تفنگ میخکوب چاشنی خور هیلتی باید مد نظر قرار دهید عبارتند از:

  • ممانعت از وارد کردن فشار بیش از حد به تفنگ
  • جلوگیری از تغییر ابزار آلات دستگاه و یا دستکاری تفنگ
  • تمیز کردن میخکوب پس از پایان کار و قرار دادن آن درون کارتن یا جعبه خود

اما نگهداری تفنگ میخکوب چاشنی خور هیلتی به این شکل است:

  • تعویض قطعات در صورت لزوم و تمیز کردن تفنگ بعد از هر بار استفاده
  • بالا نگه داشتن اهرم گلنگدن در ابتدای کار و آزاد کردن آن
  • چرخانده شدن اهرم میخکوب خلاف عقربه های ساعت به جهت باز شدن بخش ابتدایی تفنگ
  • تمیز کردن قطعات سالم با فرچه و دستمال حوله ای
  • استفاده از اسپری تمیز کننده جهت راحت تر پاک شدن میخکوب
  • عدم استفاده از روغن گیربکس، بنزین و سوخت های شیمیایی جهت تمیز کردن میخکوب

اگر قصد تهیه تفنگ میخکوب چاشنی خور هیلتی را دارید می توانید جهت خرید این محصول به سایت سازه کاران مراجعه نموده و سفارش خود را از طریق تماس با شماره های ذکر شده در وب سایت به اطلاع کارشناسان برسانید.

میخکوب چاشنی خور رونیکس

یکی دیگر از برندهای میخکوب چاشنی خور ارزان، برند رونیکس می باشد از مشخصات این تفنگ ساخت تایوان می توان به اتصال بتن و فولاد، قابلیت استفاده از انواع میخ های پرچ واشردار، قابلیت تنظیم قدرت شلیک در 3 درجه متفاوت، دارای راندمانی بالا به جهت وجود سنبه ضربه زن ژاپنی، تک تیر زن، مجهز به 5 عدد استپ رینگ و فنر آن، قابلیت به کارگیری میخ ها با طول 12 الی 72 میلی متر، توانایی به کارگیری چاشنی های تک و یا کارتریج 11/6.8، مناسب میخ های NK، TB، ENK و حداکثر ضخامت 4 میلی متری پلیت، مجهز به اسپری روان کننده WD 40 و عینک ایمنی، دارای دو فرچه به منظور تمیزکاری، کیف حمل میخکوب BMC و داشتن گارانتی اصالت اشاره نمود. میخکوب چاشنی خور ارزان رونیکس برای قرار دادن انواع مواد مختلف و میخ در چوب به کار می رود. یکی از مزیت های مهم میخکوب چاشنی خور رونیکس کارایی و طول عمر بالای آن به جهت وجود سنبه ضربه زن ژاپنی می باشد. روی بسته بندی این میخکوب برند رونیکس حک شده است و رنگ میخکوب آن هم قرمز می باشد. برای عملیات میخکوبی این تفنگ باید میخ ها به شکل دستی وارد میخکوب شوند و سپس پرتاپ میخ صورت بگیرد. کاربر این تفنگ، متناسب با پروژه ای که در دست دارد باید نوع چاشنی و میخ را مشخص نماید. پر کاربردترین میخ در این میخکوب سایز 32 می باشد همچنین چاشنی قرمز رنگ در این تفنگ عملکردی خوبی را دارد. شما به جهت نگهداری میخکوب چاشنی خور ارزان باید بعد از هر روز کاری آن را تمیز نمایید این کار موجب افزایش عمر قطعه های داخلی تفنگ و کیفیت آن می شود. نکات ایمنی که برای استفاده از این میخکوب باید رعایت کنید عبارتند از:

  • به کار گرفتن عینک ایمنی به جهت حفاظت از چشم
  • استفاده از گوش گیر
  • استفاده از دستکش ایمنی

تمیز کردن میخکوب چاشنی خور ارزان را بعد از هر 100 الی 200 شلیک انجام دهید تا خرابی جدی به بار نیاورد. برای خرید میخکوب چاشنی خور رونیکس می توانید با مراجعه به وب سایت سازه کاران و ثبت سفارش خود از طریق تماس با کارشناسان این محصول را تهیه نمایید و از خدمات آن لذت ببرید.

تفنگ میخکوب چاشنی خور رونیکس

میخکوب چاشنی خور دستی

همان طور که اشاره کردیم میخکوب چاشنی خور ارزان یکی از پر کاربردترین ابزارها در ساختمان سازی به حساب می آید که عمل میخکوبی را به واسطه میخ و چاشنی انجام می دهد. این میخکوب هم مانند دیگر تفنگ ها کار پرتاب میخ را به وسیله چاشنی انجام می دهد، از مشخصات میخکوب چاشنی خور دستی ساخت تایوان می توان به قابلیت استفاده انواع میخ های پرچ واشردار، عدم نیاز به برق و هوا جهت میخکوبی، قابلیت استفاده از چاشنی های تک یا کارتریج، قابل استفاده در همه مکان ها، قابلیت استفاده از میخ های ضخیم تا 7 سانتی متر، قابلیت به کار بردن میخ های بتنی و آهنی، داشتن عینک ایمنی و 5 عدد استپ رینگ و فنر آن اشاره نمود. منبع تأمین انرژی این میخکوب کارتریج گاز قابل اشتعال می باشد که به منظور پرتاب میخ، نیروی الکتریکی به واسطه یک باتری صورت می گیرد. از کاربردهای میخکوب چاشنی خور دستی می توان به اتصالات دائمی و موقت در پروژه های درحال تجهیز کارگاه ها، اتصال تورهای فلزی و مشبک به صفحه های بتونی و مصالح ساختمانی، نصب انواع پوشش های ایزولاسیون، دیوارهای سبک و دکوراسیون داخلی کناف، سیستم های برقی و مکانیکی، اتصال پلیت ها و صفحات مختلف به بتون اشاره کرد. استفاده از میخ واشردار در این میخکوب باعث می شود پس از شلیک میخ، واشر صفحه را به روی بتن نگه دارد. این نکته را به یاد داشته باشید که از این تفنگ نمی توان به منظور میخکوبی در بتن و فلز بهره برد و بهترین گزینه نوع برقی یا تفنگی میخکوب می باشد.

میخکوب چاشنی خور دست دوم

میخکوب چاشنی خور ارزان دست دوم بهترین گزینه برای خرید افرادی است که توانایی مالی برای تهیه تفنگ نو میخکوب را ندارند. تفاوت میخکوب چاشنی خور دست دوم و نو، یکی ضمانت نامه ای است که تفنگ نو دارد که میخکوب چاشنی خور دست دوم ندارد و دیگری پک کامل تمیزکاری و نگهداری تفنگ است که درون یک کیف به همراه خود تفنگ قرار داده شده است که شاید میخکوب دست دوم آن کیف را یا نداشته باشد یا به طور ناقص به برخی از لوازم مجهز باشد. میخکوب چاشنی خور ارزان از سطوح نرم گرفته تا سطوح سخت را در کمترین زمان سوراخ می نماید. شما می توانید برای تهیه مطمئن این تفنگ، آن را از طریق فروشگاه های معتبر اصلی که سالهاست در زمینه فروش این محصولات فعالیت می کنند خریداری نمایید زیرا خرید از این مراکز به جهت سابقه و اعتباری که دارند بسیار ایمن تر و مطمئن تر از مراکز متفرقه ای است که فقط به عنوان واسطه می خواهند محصولشان را به فروش برسانند. این افراد تنها کاری که انجام می دهند بالا بردن قیمت به جهت واسطه بودنشان می باشد.

خرید میخکوب چاشنی خور ارزان

جهت انتخاب و خرید میخکوب چاشنی خور ارزان باید یک سری نکات را مد نظر داشته باشید که این موارد را در متن ذیل شرح داده ایم:

وزن مناسب

یکی از عوامل بسیار مهم در خرید میخکوب چاشنی خور ارزان وزن آن می باشد اگر تفنگ دارای وزن بالایی باشد، تعادل کاربران در هنگام استفاده از آن به هم می خورد و جابجایی دستگاه سخت تر می شود شما باید میخکوبی را انتخاب نمایید که در صورت ساعت ها کار مداوم دست احساس خستگی و ناراحتی نکند.

قدرت دستگاه

میخکوب ها هم دارای قدرت‌ های مختلفی می باشند که اپراتورها باید با توجه به پروژه خود تفنگ میخکوبی مورد نیاز را انتخاب نمایند. تفنگ های میخکوبی بزرگ دارای قدرت بیشتری هستند، اگر کاری که در پیش دارید دارای سطوح سختی می باشد باید از دستگاه های پرقدرت استفاده نمایید در غیر این صورت دستگاه های برقی هم می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

سرعت میخکوب

یکی دیگر از نکات مهم در خرید تفنگ های میخکوب، سرعت آن ها می باشد اگر برای شما سرعت دارای اهمیت است می توانید مطابق با نیاز خود نوع میخکوب را انتخاب نمایید.

نحوه شلیک

بهترین نوع شلیک برای تفنگ های میخکوب نوع تک تیر زن آن می باشد زیرا مدل دیگر آن با کوچک ترین اشاره ای شلیک می شود اما نوع تک تیر زن میخکوب از امنیت بسیار بالاتری برخوردار است. در کنار همه این موارد شما برای خرید تفنگ میخکوب باید به فروشندگان معتبر و با سابقه آن مراجعه نمایید تا بتوانید از خدمات ارزنده آن ها هم بهره مند شوید.

قیمت میخکوب چاشنی خور ارزان

قیمت هر محصول در بازار وابسته به عواملی است که می تواند آن ها را کم یا زیاد نماید، قیمت میخکوب چاشنی خور به جهت وارداتی بودن همیشه در حال تغییر است و ثابت نمی ماند اما پارامترهایی که می توانند در قیمت میخکوب چاشنی خور ارزان مؤثر باشند را در متن زیر شرح می دهیم:

شرکت سازنده

شرکت های بسیاری مشغول به تولید میخکوب ها می باشند و همان طور که اشاره کردیم هر یک از آن ها از مواد مختلفی برای ساخت استفاده می کنند به همین دلیل شرکتی که مواد مرغوب را به کار می برد دارای قیمت بالاتری نسبت شرکت هایی است که از متریال های درجه دو یا نامرغوب استفاده می نماید.

برند

نام تجاری یکی دیگر از موارد تعیین کننده قیمت می باشد زیرا این نام تجاری به منظور کیفیت ساخت و ثابت کردن این موضوع بین مصرف کنندگان خود توانسته است نام خود را جهانی کند پس قیمت بالاتری نسبت به برندهای متفرقه دارد.

نوسانات ارز

میخکوب هایی که به ایران وارد می شوند با بالا رفتن قیمت دلار، آن ها هم قیمتشان افزایش پیدا می کند زیرا این افزایش قیمت در هزینه ها به خصوص تهیه مواد اولیه و هزینه حمل تأثیر بسزایی می گذارد.

روش خرید

شما می توانید برای تهیه میخکوب چاشنی خور ارزان آن را از مراکز اصلی خریداری نمایید تا هم خیالی راحت از جهت کیفیت و سلامت آن داشته باشید و هم در صورت بروز مشکلی بتوانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

شما می توانید برای تهیه میخکوب چاشنی خور ارزان با خرید اینترنتی از سازه کاران و حذف واسطه ها، این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

تفنگ میخکوب چیست؟

تفنگ میخکوب یکی از وسایل مهم در جعبه ابزار افرادی است که در صنایع ساختمان سازی فعالیت می کنند و با میخکوبی سروکار دارند. این دستگاه قادر است میخ را به واسطه چاشنی به سطح مورد نظر شلیک نماید.

تفنگ میخکوب دارای چه مدل هایی می باشد؟

میخکوب ها دارای تنوع بالایی هستند که می توان به نوع شارژی، برقی و بادی آن ها اشاره نمود که هر یک از میخکوب ها در عملکرد خود متفاوت هستند.

در خرید میخکوب چاشنی خور به چه نکاتی توجه کنیم؟

شما باید در زمان خرید میخکوب چاشنی خور به نکات مهمی مانند وزن تفنگ، قدرت میخکوب، سرعت تفنگ و نحوه شلیک آن توجه داشته باشید.

یکی از مزیت های میخکوب چاشنی خور دستی چیست؟

میخکوب چاشنی خور دستی دارای مزایای بسیاری است اما مهم ترین مزیت استفاده از آن در هر مکان به دلیل عدم وجود کمپرسور هوا یا سیم برق می باشد.

قیمت میخکوب چاشنی خور به چه فاکتورهایی وابسته است؟

قیمت میخکوب چاشنی خور به عوامل متعددی از قبیل شرکت سازنده میخکوب، برند تفنگ میخکوب، روش خرید میخکوب و نوسانات ارز در بازار بستگی دارد.