توزیع میخ و چاشنی

توزیع میخ و چاشنی

توزیع میخ و چاشنی

پخش میخ و چاشنی

توزیع و پخش میخ و چاشنی در تهران

به منظور اتصال قطعات مختلف به سطوح بتنی، از انواع ابزار تفنگ میخکوب و میخ و چاشنی استفاده می شود. میخ به وسیله تفنگ میخکوب و از طریق نیروی احتراق باروت شلیک می شود و در سطوح بتنی و فلزی فرو می رود.

نیروی چاشنی ها بستگی به مکان استفاده توسط نصابان چیزی بین صدوبیست تا پانصد، و حتی به ششصد هم میرسد. که معمولا هر باکس از این چاشنی ها دارای ده ردیف ده تایست. میخ های این پک، به اندازه ضخامتبدنه: چهارونیم یا سه و هفت، اندازه پهنای واشر میخ که مانع از تو رفتگی سازه های فلزی میشود در حالی که فیوزهای آبی برای خروج از تفنگ به سطح زمین نیاز به حرکت دارند. چاشنی تهیه شده است.

در واقع وظیفه چاشنی آزاد کردن سنجاق ها از داخل اسلحه است. کیفیت بالای این پیچ ها همراه با مقاومت بالای آنها، کارایی و راندمان کاری اپراتور را بالا برده و به پیمانکاران در اجرای هر چه بهتر و تمام تر طرح های اتصالی خود کمک می کند. این پیچ ها با پیچ گوشتی چهار سو باز و بسته می شوند و از مرغوبیت کالای بالایی برخوردار هستند چاشنی های میخکوب دارای دو نوع هستند، برنجی و نیکلی، و این چاشنی ها در نوار های پلاستیکی عرضه میشوند،

نوارهای پلاستیکی ای که چاشنی در آنها قرار دارد دارای رنگ های مختلفی هستند

یکی از پرکاربرد ترین محصولات در بین لوازم و اتصالات میخ و چاشنی بتن و میخ و چاشنی آهن، چاشنی قرمز است .

چاشنی های قرمز با قرار گیری در تفنگ مخصوص میخکوبی موجب انفجار و به جلو بردن میخ در مصالحی مانند : بتن و یا آهن می شوند.

فروشگاه میخ و چاشنی سازه کاران با سال ها فعالیت و تجربه در حوزه تولیدکننده میخ و چاشنی  همواره تلاش کرده تا بهترین شرایط را برای فعالیت مشتریان خود فراهم آورد. از همین رو اگر فکر خرید و تهیه انواع میخ و چاشنی را در سر دارید، توصیه می کنیم به بخش تماس با ما مراجعه کنید.