لوازم سقف کاذب

لوازم سقف کاذب

 

قیمت لوازم سقف کاذب

 

سقف کاذب و کناف، یکی از شیوه های نوین در صنعت ساخت و ساز هست که امروزه استفاده از آن برای دکوراسیون و طراحی داخلی منازل و حتی محیط کار بسیار رایج می باشد.
فراموش نکنید که طراحی سقف برای فضاهای گوناگون متفاوت است. یعنی نوع طراحی که برای سالن پذیرایی انجام می‌شود با سقف حمام، کناف سقف آشپزخانه مدرن یا حتی کناف سقف اتاق خواب متفاوت است.
قیچی کناف وسیله ای است که هر کناف کار باید حتما آن را داشته باشد. از قیچی کناف برای برش انواع سازه های فلزی استفاده میشود.
قیچی کناف در 3 نوع: عمود بر . راست بر . و چپ بر بنا به راحتی دست هنگام برش برای هر نفر تولید و عرضه می شود.
پنل MR ورق گچی مقاوم در برابر رطوبت است . این پنل در فضاهای نسبتا مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد . پوشش کاغذ کرافت این پنل گچی سبز کم رنگ بوده و عمرما در سقف کاذب و دیوارها در سرویس های بهداشتی و سقف کاذب استخرها و کابری های با رطوبت بالا استفاده می گردد .
معمولاً در ساختمان بخش‌هایی وجود داره که به صورت اضطراری یا موردی باید بازدید بشه. سقف کناف هم از این موارد است. در نتیجه دریچه‌ای در زیر سقف برای دسترسی به تأسیسات کار شده در سقف قرار میدن که بهشون دریچه بازدید میگن.
فروش انواع پیچ کناف (پیچ پانل ساده کناف،پیچ پانل سرمته کناف،پیچ سازه به سازه کناف،پیچ سازه به سازه سرمته کناف) – نوار مش کناف – بتونه درزگیری کناف – بتونه ماستیک کناف – پشم سنگ و …

• واردات انواع تایل گچی با روکش PVC (پی وی سی) در طرحهای ساده و مشبک
فروش انواع برند پیچ های پنل مکس،فلکس،مک،دنیز،ایلیا و ..
پخش سقف کاذب ، محصولات کناف ، گچبرگ ، پیچ Max , میخ و چاشنی
اجرای انواع سقف‌‌‌های کشسان و قرنیز
تعمیرانواع چکش تخریب،تفنگ میخکوب،تراز لیزری پیچ گوشتی برقی،دریل،فرز
و …