خرید گچ برگ باتیس

خرید گچ برگ باتیس

امروزه بسیاری از افراد برای ساختمان های خود خرید گچ برگ باتیس را انجام می دهند. اما این سوال که گچ برگ باتیس چیست؟ سوالی است که افرادی که با ساخت و ساز سر و کار دارند در مورد آن کنجکاو هستند. این محصول که یک مصالح ساختمانی است، کاربردهای مختلفی دارد.  به خصوص با استفاده از آن به عنوان دیوار جدا کننده، تخته گچی یک ماده ترجیحی برای ساختمان های پیش ساخته است. پس گچ برگ باتیس  که جایگاه بسیار مهمی در صنعت ساختمان دارد در کجا استفاده می شود؟  در این مطلب که قصد داریم به معرفی این محصولات و خرید آن ها بپردازیم.

گچ برگ باتیس را دقیق تر بشناسید

گچ برگ باتیس اساسا یک مصالح ساختمانی است و خرید گچ برگ باتیس در چند سال اخیر رونق بسیاری یافته است. این محصول که از صفحات نازک گچی ساخته شده است دارای ساختاری از گچ تخته در وسط و روکش مقوا از دو طرف می باشد.  گچ برگ باتیس  که امروزه برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، برای اولین بار در تاریخ به عنوان ماده پوشش دیوار مورد استفاده قرار گرفت. ورق پوشش دیوار، که توسط آگوستین ساکت در سال 1894 به ثبت رسید و به عنوان جد گچ برگ باتیس شناخته شد.

این محصول جایگاه خوبی به دست آورد و جایگزین دیوارپوش های کلاسیک آن دوره شد. این ماده که ضخامت آن 0.6-0.7 میلی متر بود، ساختاری با ضلع باز داشت. از سوی دیگر، در آغاز دهه 1900، لبه های فعلی آن بسته شد. ورق دیوارپوش گچی که در طول سالیان متمادی گسترش روزافزون یافته به تدریج به توسعه خود ادامه داده است.  بنابراین، انواع دیوارهای خشک و مناطق استفاده از آن ها نیز افزایش یافته است.

گچ برگ باتیس FR مقاوم در برابر آتش

با شناخت انواع گچ برگ باتیس آن ها را خریداری کنید

اکنون که به این سوال که گچ برگ باتیس دقیقا چه چیزی است؟ پاسخ دادیم، می‌ توانیم بررسی دقیق ‌تری در مورد انواع گچ برگ باتیس انجام دهیم. با این بررسی ها می توانید خرید گچ برگ باتیس را با آگاهی کامل انجام دهید. این محصول که در بخش ساخت و ساز بسیار ارجحیت دارد، با افزایش استفاده از آن از نظر تنوع غنی شده است. انواع دیوارهای خشک را که دارای خواص متفاوتی با یکدیگر هستند، می توان با توجه به نوع ساختار و هدف استفاده، شکل داد. بر همین اساس اکنون انواع این محصول را معرفی می کنیم.

گچ برگ باتیس Flex FX

گچ برگ باتیس فلکس که به عنوان گچ برگ باتیس  سفید نیز شناخته می شود، نوعی گچبرگ انعطاف پذیر و سبک وزن با سطح صاف است. این محصول یک مونتاژ تمیز و آسان را فراهم می کند.  بنابراین، در زمان نیز صرفه جویی می کند. خرید گچ برگ باتیس Flex FX  با توجه به ویژگی های خاصی که دارد گزینه بسیار مناسبی است.

گچ برگ باتیس  WR ضد آب

مقاوم در برابر محیط های مرطوب و مرطوب، گچ برگ باتیس  WR دارای آب گریزی است. این نوع گچ برگ باتیس سطح صاف و ساختاری سبک دارد.  همچنین به عنوان گچ برگ باتیس سبز شناخته می شود.  گچ برگ باتیس  WR که به راحتی و تمیزی نصب می شود، به ویژه با قابلیت اجرا بر روی کاشی و سطوح سرامیکی خودنمایی می کند. پس با خرید گچ برگ باتیس ضد آب می توانید از آن استفاده های زیادی داشته باشید.

گچ برگ باتیس  WR ضد آب

گچ برگ باتیس FR مقاوم در برابر آتش

تخته گچی FR نوعی از تخته گچی تقویت شده با الیاف شیشه است. به دلیل محافظت در برابر آتش در ساختمان ها ترجیح داده می شود. گچ برگ باتیس  FR که سطح صافی دارد به عنوان گچ برگ باتیس  صورتی نیز شناخته می شود. خرید گچ برگ باتیس  FR  برای بسیاری از ساختمان ها گزینه مناسبی به شمار می رود.

گچ برگ باتیس FR-DF مقاوم در برابر آتش با افزایش چگالی

این محصول یک تخته گچی قرمز مقاوم در برابر آتش است. تخته گچی مقاوم در برابر آتش با تراکم افزایش یافته درست مانند تخته گچی FR با الیاف شیشه تقویت می شود. با این حال، مقاومت گچ برگ باتیس  FR-DF در برابر آتش بسیار بالاتر است. خرید گچ برگ باتیس FR-DF برای بالا بردن امنیت بسیاری از ساختمان ها الزامی است.

گچ برگ باتیس MWR مقاوم در برابر آب و رطوبت

گچ برگ باتیس  MWR که در محیط های مرطوب و مرطوب قابل استفاده است، ساختاری دارد که از رشد کپک جلوگیری می کند. بنابراین خاصیت آب گریز دارد.  گچ برگ باتیس  MWR نیز با مقاومت در برابر آتش خود از دیگر محصولات متمایز است. خرید گچ برگ باتیس MWR  برای مناطق مرطوب شمال و جنوب کشور بیشتر توصیه می شود.

گچ برگ باتیس آکوستیک

تخته گچی آکوستیک، که به عنوان تخته گچی عایق صدا شناخته می شود. این یک نوع گچ برگ باتیس  است که در مناطقی که به عایق صوتی بالا نیاز است استفاده می شود. به ویژه در مناطقی مانند سالن های کنسرت و سالن های سینما ترجیح داده می شود. پس می توانید خرید گچ برگ باتیس آکوستیک را برای چنین فضاهایی انجام دهید.

گچ برگ باتیس مقاوم در برابر اشعه ایکس

نوع تخته گچی مقاوم در برابر اشعه ایکس به ویژه در مناطقی که از این نوع اشعه ها به شدت استفاده می شود ترجیح داده می شود.  به عنوان مثال، این نوع گچ برگ باتیس  که اغلب در بیمارستان ها ترجیح داده می شود، محافظت در برابر اشعه ایکس را فراهم می کند. خرید گچ برگ باتیس برای چنین مراکزی بهتر است به صورت عمده انجام شود تا تخفیف هایی نیز به شما تعلق بگیرد.

گچ برگ باتیس با دوام فوق العاده بالا

طبیعتاً اگر شما قصد خرید یک محصول را داشته باشید میزان دوام و ماندگاری آن برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد. این امر کاملاً طبیعی است زیرا محصولات با دوام دیگر نیازی به تعویض ندارند. اینگونه شما از نظر اقتصادی نیز در دراز مدت به سود اقتصادی خواهید رسید. گچ برگ باتیس  ماده ای است که می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

با ویژگی هایی مانند مقاوم بودن در برابر ضربه و عدم تولید باکتری، استفاده طولانی مدت را فراهم می کند. بر همین مبنا شما با خریداری آن سال های زیادی از آن استفاده می برید. به هر اندازه که کیفیت این محصولات بیشتر باشد استحکام بیشتری خواهد داشت. البته این امر زمانی ممکن است که انواع با کیفیت آن را از مراکز معتبر تهیه کنید.

گچ برگ باتیس در کجا استفاده می شود؟

قطعاً اگر قصد خرید گچ برگ باتیس را داشته باشید باید بدانید این محصولات ساختمانی در کجا کارایی دارند. آگاهی از کاربرد این محصولات به صورت دقیق منجر می شود نهایت بهره را از آن ها ببرید. با توجه به اینکه کاربرد آن ها بسیار زیاد است به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • برای ایجاد دیوارهای پارتیشن استفاده می شود

دیوار پارتیشن گچ تخته به عنوان کاربرد دیواری بر روی سازه فولادی مطابق با استانداردهای ساختمان شناخته می شود. بدین ترتیب با افزایش سطح عایق ساختمان یک تصویر تزئینی به دست می آید. همچنین فرآیند مونتاژ بسیار سریع و آسانی دارد.

  • مورد استفاده در تیرها

روی تیرها از گچ برگ باتیس استفاده می شود که از نظر تزئینی فوق العاده است. به این ترتیب، در حالی که یک تصویر زیبا از نظر زیبایی به دست می آید، می توان یک منطقه کاربری هماهنگ به خصوص برای چراغ های LED ایجاد کرد.

  • به عنوان نرده استفاده می شود

می توانید از مواد گچ برگ باتیس  به عنوان نرده راه پله کمک بگیرید. از این نظر می توان دیوارهای گچی محکم و ایمن را خریداری کنید. علاوه بر این می توان با انجام فرآیند رنگرزی در رنگ دلخواه ظاهری تزئینی ایجاد کرد. این مورد کاربرد به ندرت دیده می شود اما منجر به ایجاد نرده های مقاوم و زیبا می شود.

  • مورد استفاده پوشش سقف کاذب

گچ تخته ای که در ساخت سقف های کاذب استفاده می شود کاربرد بسیار کاربردی دارد. تصاویر نامطلوب را می توان با سقف کاذب گچ تخته ای که به ویژه برای اهداف زیبایی شناسی اعمال می شود، از بین برد. شما با این محصولات قادر خواهید بود در ساختمان تجهیزاتی مانند کابل ها و غیره را بپوشانید. در این راستا توصیه می کنیم خرید گچ برگ باتیس به گونه ای باشد که محصول از زیبایی بصری نیز برخوردار باشد.

  • برای بستن زیر پله ها استفاده می شود

از گچ برگ باتیس می توان برای پوشاندن زیر پله ها برای دکوراسیون زیباتر استفاده کرد. همچنین با ایجاد یک فضای ذخیره سازی، استفاده کاربردی را فراهم می کند. خرید گچ برگ باتیس برای بستن زیر پله باید به گونه ای صورت بگیرد که محصول از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

از مزایای خرید گچ برگ باتیس مطلع شوید

گچ برگ باتیس ماده ای است که از نظر کاربری دارای مزایایی است. به همین دلیل، نسبت به بسیاری از مصالح ساختمانی معادل ارجحیت بیشتری دارد. اکنون بارز ترین مزایای خرید گچ برگ باتیس را برای آگاهی هر چه بیشتر شما ذکر خواهیم کرد.

  • مقاوم در برابر آتش

گچ برگ باتیس یک ماده مقاوم در برابر آتش است.  به خصوص زمان مقاومت در برابر آتش گچ برگ باتیس  FR و FR-DF می تواند به چندین ساعت برسد.  بنابراین، گچ برگ باتیس اغلب در مکان هایی که خطر آتش سوزی زیاد است ترجیح داده می شود. بهتر است از این نوع محصولات در ساختمان هایی با تردد بالا استفاده شود. اینگونه در صورت بروز آتش جان افراد زیادی در امان خواهد ماند.

  • قابل جدا شدن

کارگرانی که گچ برگ باتیس را روی دیوار نصب می کنند این واقعیت که گچ تخته را می توان به راحتی جدا کرد و نصب کرد را به خوبی می دانند. بنابراین می توان آن را بارها و بارها نصب کرد. این راحتی عالی را هم برای کاربر و هم برای افراد نصب کننده فراهم می کند. بر همین مبنا اگر علاقه مند باشید خیلی سریع می توانید آن را تعویض کنید. بهتر است خرید گچ برگ باتیس با کیفیت را انجام دهید تا به مرور زمان مجبور به تعویض و تعمیر آن نباشید.

مزایای خرید گچ برگ باتیس

  • به صرفه است

گچ برگ باتیس در مقایسه با بسیاری از مصالح ساختمانی دیگر بسیار مقرون به صرفه است. علاوه بر مزیت اقتصادی، با کاربرد قوی و آسان خود نیز مورد توجه قرار می گیرد. خرید گچ برگ باتیس با توجه به این مزیتی که دارد برای انواع پروژه های بزرگ توصیه می شود. اینگونه شما قادر خواهید بود پروژه خود را با امنیت و هزینه بسیار کم تر به اتمام برسانید.

  • ساختاری دارد که باکتری تولید نمی کند

گچ برگ باتیس که مقدار pH آن برای بدن انسان مناسب است، ساختاری دارد که می تواند از تشکیل باکتری جلوگیری کند. از این حیث موقعیتی سودمند دارد. اگر شما در ساختمان خود کودک دارید با خرید گچ برگ باتیس می توانید سلامت آن را تضمین کنید. همین ویژگی منجر شده این محصول در ساختمان هایی مانند کودکستان ها کارایی فوق العاده بالایی داشته باشد.

  • دارای ساختار تنفسی

گچ برگ باتیس به طور کلی ساختار تنفسی دارد.  بنابراین ممکن است اثرات مضری بر سلامت انسان نداشته باشد. همچنین ماده ای است که می تواند از مشکلاتی مانند رطوبت جلوگیری کند. علاوه بر این، گچ برگ باتیس این قابلیت را دارد که رطوبت محیط را متعادل کند. شما کم تر محصولی را پیدا خواهید کرد که

  • کارایی متنوع

دیوارهای خشک را می توان به روش های مختلفی مورد استفاده قرار داد. از این نظر می توان از آن برای مصارف تزئینی و همچنین افزایش دوام در ساختمان استفاده کرد. بر همین مبنا این محصولات کارایی های بسیار زیاد و متعددی دارند. شما با خرید آن ها قادر خواهید بود که نهایت بهره را از آن ها ببرید. همچنین می توانید در موقعیت های مختلفی از انواع این محصولات ساختمانی استفاده کنید.

  • دارای عایق قوی است

گچ برگ باتیس یک ماده بسیار مناسب برای عایق صدا یا حرارت است.  به خصوص نوع گچ برگ باتیس  آکوستیک با ویژگی عایق قوی مورد نظر خود مورد توجه قرار می گیرد. اگر به دنبال یک محصول هستید که در کنار داشتن زیبایی بصری خود محیط را عایق کند این محصول گزینه مناسبی به شمار می رود. به عبارتی شما با خرید آن با یک تیر چند نشان می زنید.

مبلغ تهیه گچ برگ باتیس چقدر است؟

اگر شما قصد خریداری این تجهیزات را داشته باشید ملاک های خاصی را در هنگام خرید در نظر دارید. یکی از ملاک های اساسی بسیاری از افراد قیمت است. فرقی ندارد شما در چه سطح و توان مالی قرار داشته باشید در هر صورت قیمت این تجهیزات می تواند شما را مشتاق به خرید کند. البته در صورتی که قیمت بالایی نیز داشته باشند طبیعتاً افراد کمتری تمایل به خرید خواهند داشت. عوامل بسیار زیادی در قیمت این محصولات دخیل هستند.

باید در هنگام خرید همه آن‌ ها را در نظر داشته باشید. این عوامل در کنار هم تعیین می کنند که مبلغ خرید این تجهیزات چقدر است. بر همین مبنا به طور دقیق نمی توان بیان کرد که چه مبلغی برای تحلیل گچ برگ باتیس باید پرداخت کنید. اما می ‌توان این عوامل را تا حدودی معرفی کرد تا درک بهتری از قیمت داشته باشید و بتوانید آن را به درستی تخمین بزنید. یکی از این عوامل نوسانات ارز بوده که قیمت تمامی تجهیزات وارداتی و صادراتی تاثیر می گذارد.

اگر هنگامی که شما قصد خرید این تجهیزات را دارید این نوسانات بالا باشد باید مبلغ بالاتری را پرداخت کنید. البته عوامل مهم دیگری نیز مانند برند سازنده این محصولات و مراکز عرضه کننده آن ها نیز در قیمت نهایی موثر هستند. برند های شناخته شده  تجهیزات خود را با قیمت بیشتری عرضه می کنند. اما شما می توانید برای پرداخت مبلغ کمتر این محصولات را از مراکز اصلی فروش آن ها خریداری کنید.

چگونه گچ برگ باتیس را خریداری کنیم؟

اگر شما تصمیم به خریداری این محصولات گرفته باشه یقیناً به دنبال بهترین راه خرید هستید. از چند طریق شما می توانید انواع گچ برگ باتیس را خریداری کنید. یکی از شیوه های بسیار رایج خرید خرید حضوری است که از طریق مجموعه های عرضه کننده به صورت حضوری انجام می شود. البته اگر زمان کافی را برای این شیوه خرید ندارید می توانید از خرید غیر حضوری و آنلاین استفاده کنید.

در خرید آنلاین که از طریق وب سایت انجام می شود نیازی نیست که به صورت حضوری مراجعه ای داشته باشید. برای بهره گیری از خرید آنلاین فقط کافی است به سایت مراکز عرضه کننده مراجعه کرده و اقدام به ثبت سفارش خود کنید. بعد از ثبت سفارش محصول به تعداد دلخواه به موقعیتی که شما تعیین کرده اید ارسال خواهد شد.

سخن پایانی

در این مطلب به این سؤالات پاسخ دادیم که گچ برگ باتیس چه چیزی است؟ کجا استفاده می شود و چه مزایایی دارد. همانطور که می بینید، گچ برگ باتیس  متریالی است که می توان از آن هم برای مصارف تزئینی و هم برای افزایش دوام ساختمان استفاده کرد.  در عین حال، این ماده به ویژه به عنوان پوشش سقف در خانه های پیش ساخته بسیار ترجیح داده می شود. از طریق همین وب سایت شما می توانید خرید گچ برگ باتیس را انجام دهید. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید با کارشناسی مجموعه ارتباط بگیرید.

  1. برای خرید گچ برگ باتیس باید چه مبلغی پرداخت کنیم؟ هزینه تهیه این محصولات با توجه به عواملی مانند نوسانات ارز، برند سازنده و غیره تعیین می شود.
  2. بهترین راه تهیه گچ برگ باتیس را معرفی کنید؟ خرید آنلاین بهترین راه خرید این محصولات است؟
  3. آیا گچ برگ باتیس دوام بالایی دارد؟ انواع با کیفیت این محصول دوام فوق العاده بالایی دارند.
  4. عملکرد گچ برگ باتیس در برابر آتش چگونه است؟ بعضی از انواع این محصولات دوام منحصر به فردی در برابر آتش دارند.
  5. کاربرد گچ برگ باتیس شامل چه مواردی است؟ این محصولات برای نردبان، پارتیشن، سقف کاذب و غیره کارایی دارند.