فروش پیچ کناف SSB

پیچ کناف SSB

 پیچ کناف SSB

پیچ ها پرکاربردترین قطعه صنعتی هستند که از ساده ترین وسایل و ابزارها تا پیچیده ترین ماشین آلات به تعداد قابل توجهی پیچ نیاز دارند.
بدون استفاده از پیچ، اتصالات قطعات مختلف انواع ماشین ها و قطعات صنعتی و حتی یک صندلی ساده نیز مقدور نیست

نوعی از پیچ سازه و پیچ کناف که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار معروف است پیچ سازه و پانل ssb است.پیچ اس اس بی یکی از پرکاربردترین انواع پیچ سازه است.
پیچ پنل های کناف SSB بدلیل نوک تیزی که دارند نیازی به حفاری ندارند
و به راحتی وارد چوب ، صفحات گچی و آهن های سبک میشوند

ز کاربردهای مهم و ویژه پیچ سازه نوک تیز SSB LN9 استفاده در صنعت ساختمان و سازه های سبک می باشد. همچنین جهت اتصال سازه های فلزی تا ضخامت 0.7 میلی متر به یکدیگر از پیچ مخصوص نوع LN9 استفاده می شود. از دیگر کاربردهای این پیچ می توان به اتصال سقف کاذب و اتصالات سازه به سازه اشاره کرد.
نحوه استفاده و فاصله مناسب پیچ سازه نوک تیز SSB LN9 از یکدیگر به دستورالعمل نصب آن بستگی دارد؛ لذا قبل از استفاده از این محصول می بایست نسبت به مطالعه این راهنماها اقدام شود.
برخی دیگر از کاربرد های پیچ کناف SSB LN9:
تزئینات سقف و زدن آرک ها میباشد
فروش پیچ کناف در کلیه مدل ها از جمله : فروش پیچ SSB و فروش پیچ مکس با امکان ارسال به سراسر کشور انجام می شود.
این محصولات دارای یک سر ۴ سو خزینه جهت نشستن مناسب در پنل میباشند و مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی نیز دارند
سازه کاران با سابقه متمادی در زمینه فروش یراق آلات با کیفیت عالی وقیمت مناسب و دست اول ، افتخار دارد در این زمینه به مشتریان گرامی خدمت رسانی کند
بزرگترین وارد کننده میخ و چاشنی به عنوان عاملیت فروش برند SSB در ایران در حال فعالیت میباشد. شما میتوانید کلیه پیچ های کناف و پیچ سازه و پانل SSB را در لیست مشاهده و دریافت نمایید