نمایندگی کناف تهران

نمایندگی کناف تهران

 

نمایندگی کناف تهران

. سقف های کناف از جمله انواع سقف کاذب هستند که هم به صورت ثابت و هم به صورت متحرک ساخته می شوند. این نوع سقف ها به دلیل سرعت اجرای بسیار بالا و نحوه اجرای بسیار وسیع‌تر در بین سقف‌های کاذب بسیار محبوب به حساب می‌آید.

شرکت های بسیاری هستند که در حال حاضر به ساخت صفحات و ملزومات کناف می پردازند که بسیاری از آنها استاندارد های لازم را رعایت می کنند و به دنبال ساخت و تولید یک محصول با کیفیت می باشند. بهتر است که از شرکت هایی خریداری شود که استانداردهای لازم را رعایت می کنند.

استفاده از کناف راهی مناسب برای تغییر و یا زیباتر کردن دکوراسیون داخلی است. شرکت ها و کمپانی های بسیار در حال حاضر صفحات کناف را تولید میکنند. برای داشتن فضایی زیبا تر لازم است به نکات خرید کناف با کیفیت دقت کنید.

شاسی ها در زیر سازی گچبرگ و کناف نقش اساسی دارند و شما در هنگام نصب، گچبرگ را به شاسی ها متصل مینمایید. معمولا از اف 47 برای اتصال مستقیم گچبرگ استفاده میشود و معمولا گچبرگ به صورت مستقیم روی نبشی های دیوار و اف چهل هفت پیچ می شود

گاها به منظور نصب و اجرای نبشی های سقف کاذب کناف با توجه به جنس دیوار از میخ پرچ (دیوارهایی که با کاشی و یا سرامیک پوشیده شده است) رول پلاک

(استفاده در دیوارهای گچی) و میخ چاشنی (استفاده در دیوارهای بتنی) بکار گرفته می شود.

فروش اجناس و مصالح سقف کاذب کناف ایران و اجناس تولیدی ما (متفرقه ، غیر کناف ) با کیفیت عالی و قیمت ارزان
جهت استفاده در زیرسازی سقف کاذب کناف ساده ، سقف کاذب مشبک می باشند.

تایل های سقفی در ابعاد 60 ×60 در نوع ساده ( فاقد خواص عایق صوت) و آکوستیک (دارای خواص عایق صوت) عرضه میگردد
تهیه جنس و مصالح مورد نیاز برای اجرای کناف

جایی که همیشه یه چیز خاص وجود داره برای شما

فروش ملزومات سقف کاذب کناف تايل pvc
پيچ پنل وسازه
ميخ چاشني